۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84988874
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۵۰ تن گوشت مرغ بین خانوارهای گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گیلان گفت: توزیع ۱۵۰ تن گوشت مرغ در قالب پویش سفره احسان بین خانوارهای کم‌بضاعت و بی‌بضاعت گیلان آغاز شد.

مجتبی امیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت مرغ به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین خانواده هایی که از قبل شناسایی شده و ساکن محلات کم برخوردار هستند، توزیع می‌شود.

وی افزود: این امر در راستای رسالت اجتماعی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) و برای حمایت از معیشت خانواده‌ها و برگزاری پویش سفره احسان در مناطق کم‌برخوردار گیلان انجام می شود.

وی ادامه داد: پویش سفره احسان با همکاری مجموعه‌های مردمی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و همچنین مراکر نیکوکاری انجام می‌شود که خانواده‌هایی که توسط این مراکز معرفی شده، در این پویش قرار دارند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گیلان بیان کرد: در این پویش ۳۷ هزار و ۵۰۰ خانوار گیلانی در مناطق کم برخودار این استان گوشت مرغ دریافت می‌کنند و امیدواریم که با همکاری و تعامل موسسات خیریه و افراد نیکوکار، نفرات بیشتری از خانوارهای کم‌بضاعت را تحت پوشش قرار دهیم.

امیریان خاطرنشان کرد: هدف ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این است که تا حد توان بتوانیم به وضعیت معیشت خانوارهای بی‌بضاعت و کم‌بضاعت کمک کنیم که امیدواریم در پویش‌های مختلف در این زمینه افزایش یابد البته این کمک های اشکال مختلفی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha