ضربه شدید پلیس به خودروهای شوتی/ کشف ۳۸۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی سه روز گذشته با توقیف ۱۳۸ خودرو، ۳۸۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد که تعدادی از این خودروها، موسوم به شوتی هستند.

به گزارش ایرنا، سهام صالحی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حمل کالای قاچاق توسط خودروهای تندرو موسوم به شوتی به عنوان خط قرمز پلیس استان تعریف شده و در این زمینه و برابر قانون هیچ مماشاتی با رانندگان این خودروها انجام نمی شود.

وی افزود: به لحاظ قانونی مقابله با عوامل خطرساز و برهم‌زنندگان امنیت مردم در جاده‌ها، وظیفه پلیس است ضمن این که این خودروهای حادثه‌ساز با جابجایی کالاهای قاچاق، زمینه ضربه به اقتصاد ملی نیز، فراهم می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: عزمی جدی پلیس استان برای مقابله با قاچاق کالا، تعطیل‌بردار و مختص یک یا دو روز نیست و به شکل ۲۴ ساعته در حال پایش میدانی و ناامن کردن کلیه محورهای موصلاتی استان برای قاچاقچیان کالا هستیم.

صالحی یادآور شد: در جدیدترین فعالیت های پلیس استان، فقط طی سه روز گذشته ۱۳۸ خودرو شامل ۴۷ دستگاه خودروی تندرو شوتی، ۲ دستگاه تریلر، سه دستگاه کامیون، ۲ فروند شناور و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق متوقف شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۹۱ دستگاه خودروی تندرو شوتی فاقد کالای قاچاق اما تغییر وضعیت داده شده نیز توقیف و به پارکینگ های نیروی انتظامی استان هدایت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha