برد خانگی جالوروسی با درخشش زوج دیبالا- آبراهام؛ اخراج زودهنگام کار ویولا را تمام کرد

تهران- ایرنا- رم با درخشش پائولو دیبالا و تامی آبراهام از سد فیورنتینا گذشت و در سری آ ۳۴ امتیازی شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های آاِس‌رم و فیورنتینا از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته‌ هجدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان با ۲ گل به برتری دست یافت.

اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه‌ ۲۴ رخ داد. دودو مدافع راست فیورنتینا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تیمش حدود ۷۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند.

پیش از پایان نیمه‌ نخست جالوروسی به گل دست یافت. ارسال بلند به درون محوطه‌ ویولا با کنترل سینه‌ عالی تامی آبراهام همراه شد و پائولو دیبالا به خوبی این پاس از سوی زوج خود را با شوتی سرضرب همراه کرد. توپ در بین راه با نیکولا میلنکوویچ برخورد کرد و تراچانو هم نتوانست واکنش خوبی داشته باشد تا رم با برد به رختکن برود.

در نیمه‌ دوم رم سعی در نگه داشتن نتیجه داشت و تیم میهمان نیز توانایی ایجاد موقعیت را نداشت و بیشتر شاهد بازی درگیرانه‌ای بودیم تا اینکه در دقیقه‌ ۸۲ فرار آبراهام پشت مدافعان فیورنتینا پایه‌گذار گل دوم شد.

مهاجم انگلیسی پایتخت‌نشین‌ها توپ را مقابل دروازه برای دیبالا فرستاد تا ستاره‌ آرژانتینی رم هفتمین گل این فصل خود را به ثمر برساند و خیال مورینیو را بابت کسب سه امتیاز راحت کند.

رم با این برد خانگی ۳۴ امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. ویولا نیز با متحمل شدن هفتمین باخت این فصل با همان ۲۳ امتیاز در رده‌ دهم جدول ایستاد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
تورینو ۰-۱ اسپتزیا
اودینزه ۱-۲ بولونیا
آتالانتا ۸-۲ سالرنیتانا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha