استاندار: ۱۲۰ روستای آذربایجان‌غربی به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی، گفت: ۱۲۰ روستای این استان در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز سراسری متصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در جریان بیست و یکمین سفر شهرستانی خود در جمع مردم روستای گل شهرستان نقده اظهار کرد: طرح‌های محرومیت زدایی در روستاها با تلاش دولت سیزدهم، شتاب بیشتری گرفته است.

وی‌ با اعلام اینکه تمام جمعیت روستایی آذربایجان‌غربی تحت پوشش مراکز بهداشتی قرار دارند، افزود: اینکه همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌غربی و حتی برخی روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار نیز از نعمت برق بهره مند هستند، نشان از توجه نظام اسلامی به روستاها است.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه دولت بدنبال تثبیت جمعیت روستایی است، اضافه کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم باید سبب ماندگاری مردم در روستاها و مانع از مهاجرت آنان شد.

وی‌ ادامه داد: دولت سیزدهم در شرایط تحریم‌های ظالمانه از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به مناطق مرزی، محروم، دور افتاده و حتی روستاهای کم جمعیت دریغ نکرده است.

استاندار: ۱۲۰ روستای آذربایجان‌غربی به شبکه گاز سراسری متصل می‌شود

معتمدیان با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به مباحث مسکن و اشتغال زایی در روستاها کرد، گفت: به دنبال ایجاد دهکده‌های اقتصادی برای فرآوری محصولات تولید شده در روستاها هستیم.

وی به استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب اعتبار کمک به محرومیت زدایی تاکید کرد و یادآور شد: همدلی و هم افزایی در محرومیت زدایی یک الزام اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی روز دوشنبه در قالب بیست و یکمین سفر شهرستانی خود میهمان مردم شهرستان نقده است.

محمدصادق معتمدیان در جریان این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، با مردم بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان دیدار و از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را بررسی می‌کند، در این سفر اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند.

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌هایی چون بازدید از زیرساخت‌های عمرانی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

استاندار: ۱۲۰ روستای آذربایجان‌غربی به شبکه گاز سراسری متصل می‌شود

استاندار آذربایجان‌غربی در این سفر در دیدار با نمایندگان اقشار محتلف شهرستان نقده، راهکارهای حل مشکلات و همچنین زمینه‌های توسعه این شهرستان را بررسی می‌کند.

همچنین معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان با حضور در محل تالار فرهنگیان نقده در قالب میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ نیز در این سفر آماده دریافت مسایل و مشکلات مردم است و جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با محوریت توسعه شهرستان نقده نیز در پایان این سفر به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

معتمدیان در بدو ورود به شهرستان نقده با حضور در کلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha