۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85000281
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دبیر: جام باشگاه‌های جهان جان دوباره‌ای به کشتی فرنگی ایران می‌دهد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کشتی به برگزاری هشتمین دوره جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در شهر اصفهان پرداخت و گفت: با این میزبانی ورزش کشتی در ایران و اصفهان جان تازه‌ای خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، علیرضا دبیر با بیان اینکه حضور باشگاه سپاهان در کشتی بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: ۸۲/۵ درصد مدال‌های ورزش ایران توسط کشتی اخذ شده است، امیدوارم همه باشگاه‌های بزرگ به این ورزش ملی و مذهبی که افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان آورده است نیز ورود کنند.

رئیس فدراسیون کشتی ابراز امیدواری که اصفهان در کشتی سرمایه گذاری کند، بیان‌ کرد: باشگاه سپاهان در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد و با همکاری هیئت کشتی‌ به توسعه کشتی اصفهان و کشور کمک می‌کند.

دبیر گفت: بعد از برگزاری جام باشگاه‌های جهان در اصفهان کشتی دوباره در این شهر جان تازه‌ای خواهد گرفت. باتوجه به میزبانی این رقابت‌ها، فدراسیون نیز در برگزاری این رقابت‌ها در کنار میزبان خواهد بود.

براین اساس ۷۰ هزار دلار جایزه و هزینه برای حضور تیم‌های خارجی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

هشتمین دوره مسابقات کشتی‌فرنگی جام باشگاه‌های جهان با شرکت ۶ تیم داخلی و خارجی، چهارم و پنجم اسفند ماه به میزبانی باشگاه سپاهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha