برترین‌های مسابقات کشتی بانوان استان یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا- به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر یک دوره مسابقات کشتی بانوان استان یزد دوشنبه شب با حضور ۵۰ ورزشکار برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مسابقات در وزن ۴۵ کیلوگرم ریحانه زهرا خدادوست ( یزد ) به مقام قهرمانی رسید و همچنین در وزن ۵۰ کیلوگرم، فخرالسادات حسینی ( زارچ )، حنانه اسماعیلی ( یزد ) و آتنا دشتی ( یزد ) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، زینب میرشکاران( یزد )، معصومه شیرریز( یزد ) و فاطمه ابراهیمی( بافق )، در وزن ۶۰ کیلوگرم، نیایش جوادی ( یزد )، نازنین غلامپور ( یزد ) و شهناز اشرفی ( بافق ) و در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز زینب محمدی ( یزد ) شینا یوسف نژاد ( یزد ) و لیلا بختیاری ( بافق ) اول تا سوم شدند.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم، دینا امیر یزدی( یزد )، الناز وطن خواه ( یزد ) و فاطمه ناظمی( بافق )، در وزن ۷۵ کیلوگرم، سمیه شیری ( بافق ) و فاطمه پورجان ( یزد ) و در وزن ۷۵+ کیلوگرم نیز آمنه صمدزاده ( یزد )، افسانه فتوحی ( بافق ) و آیدا خالقدادی ( بافق ) در جایگاه اول تا سوم ایستادند .

در ابتدای این رقابت‌ها یگانه غریب گشته قهرمان بین‌المللی و مربی کشتی آلیش در کلینیک توجیهی، آخرین قوانین و نحوه برگزاری مسابقات را به بانوان یادآور شد و در پایان به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف حکم قهرمانی اهدا شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۱ شهرستان استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha