۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85001029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: مدارس برنامه‌های دهه فجر را بانشاط و امیدآفرین برگزار کنند

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر در مدارس این شهرستان، پرشور و با نشاط همراه با امیدآفرینی در بین دانش‌آموزان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: در دهه فجر، جشن‌های متناسب با انقلاب و بر محوریت سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی و برنامه ریزی شود.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش در ایام دهه مبارک فجر، تولید محتوا با نگاه و منویات رهبر معظم انقلاب تدوین کند تا در بین دانش آموزان تحول درونی و پیشرفت ایجاد کند.

فرماندار گناوه گفت: دهه فجر فرصتی بسیار ازرشمند و گرانبها برای بیان دستاوردها و پیشرفت های کشور به جامعه بویژه دانش آموزان است که آموزش و پرورش و معلمان در این زمینه رسالتی مهم برعهده دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه افزود: تزئین و آذین بندی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و مذهبی، خاطره نویسی و پژوهش در دهه فجر به نحو شایسته صورت گیرد و در اجرای برنامه ها از اولیا دعوت شود.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی که توسط آموزش و پرورش انجام می شود تولید محتوا و در معرض دید دانش آموزان در مدارس به صورت تصویری و مستند قرار گیرد.

صفری با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای فرهنگی و اصول و قاعده زندگی است، گفت: پتصمیم گیری هایی که در شورای آموزش و پرورش انجام می‌شود باید بازخورد و نتیجه بخش باشد.

وی بیان کرد: در شورای آموزش و پرورش اگر در زمینه نحوه برگزاری امتحانات تصمیمی می گیرد باید مشخص شود که چه تاثیری بر دانش آموز داشته است و اگر موثر بوده انجام و درصورت نتیجه بخش نبودن تصمیم دیگری اتخاذ شود.

فرماندار گناوه مشارکت اولیا در اجرای برنامه های مدارس را بسیار مهم دانست و از آموزش و پرورش و مدیران خواست تا وضعیت تحصیلی دانش آموزان را به اولیای آنها اطلاع و در برگزاری برنامه‌ها از آنها دعوت کنند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه با گرامیداشت هفته شوراها گفت: شورای آموزش و پرورش نهاد و کانونی مهم برای تصمیم گیری در امر تعلیم و تربیت و توانایی و نقش آفرین در توسعه عرصه های مختلف است.

فرماندارگناوه: مدارس برنامه‌های دهه فجر را بانشاط و امیدآفرین برگزار کنند

ضرغام مردانی افزود: تحقق مشارکت مردم، نظارت آنها در امر آموزش و پرورش، بهره‌گیری از همه منابع و امکانات برای تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی، ایجاد تسهیل در فعالیت‌های اجرائی آموزش و پرورش، جلب و تقویت مشارکت‌های مردمی در تامین منابع مالی از عمده اهداف تعیین شده در قانون شوراهای آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: شوراها برای انجام وظایف خود بیش از هر چیز به همدلی و همیاری دستگاه‌هایی نیازمندند که در قانون شوراها برای آنها وظایفی تعیین شده است.

مردانی گفت: آموزش و پرورش این شهرستان برنامه های نو و متنوعی را برای چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمامی مدارس پیش بینی کرده است.

وی اظهارداشت: در هفته بصیرت و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی ۲۰۰ برنامه در سطح مدارس این شهرستان اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه یادآورشد: این جلسه با دستور کار پیگیری مصوبه های جلسه قبل، برگزاری مراسم دهه فجر، کنکور سراسری و تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شده است.

در پایان این جلسه از اعضای آموزش و پرورش شهرستان گناوه تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha