هرمزگان بهمن‌ماه میزبان دانش‌آموزان ورزشکار از ۳۲ استان کشور است

بندرعباس - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات رشته‌های فوتسال و دومیدانی دختران و پسران ۳۲ استان کشور از نهم تا ۲۳ بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی فولادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات «یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه» است، اظهار افزود: مسابقات فوتسال و دومیدانی پسران متوسطه دوم از نهم تا ۱۵ بهمن و مسابقات فوتسال و دومیدانی دختران کشور نیز از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر از سراسر کشور در این مسابقات مهمان آموزش و پرورش هرمزگان هستند، افزود: تاکنون برای حضور در این مسابقات بیش از یکهزار و ۱۵۰ دانش آموز متوسطه دوم از ۳۲ استان کشور، آمادگی خود را اعلام کرده اند و ۲۵۶ سرپرست و مربی نیز این دانش‌آموزان را همراهی خواهند کرد.

به گفته فولادی، این مسابقات که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد، با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی بوده و این دوره بنام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه مزین شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: افتتاحیه این مسابقات ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۵ با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی در بندرعباس برگزار خواهد شد.