۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85001572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار مورد پایش صنایع کاشان به پلمب سه واحد آلاینده منجر شد

کاشان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: هزار مورد پایش معدن‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان در ۱۰ ماهه امسال به پلمپ سه واحد آلاینده و صدور ۱۵۰ اخطاریه زیست محیطی منجر شد.

به گزارش ایرنا،الهیار دولتخواه روز سه شنبه در نشست خبری افزود: در حوزه پایش واحد های صنعتی جدی هستیم و حتی در شب هم اقدام پایش انجام می شود.

وی اظهار کرد:آلودگی هوا در کاشان در سال های اخیر تشدید شده و علت آن هم بروز خشکسالی است،باید نسبت به درخت کاری و مراقبت از درختان بیش از پیش توجه شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت:از ابتدای سال تنها ۳۲ روز هوای کاشان پاک بوده و ۴۱ روز هوا آلوده بود و باتوجه به اینکه کاشان به لحاظ ترافیکی وضعیت مطولب ندارد در مناطق پرترافیک با آلایندگی هوا مواجهیم.

دولتخواه افزود: تمرکز درمانگاه ها در مناطق پرترافیک شهر مناسب نیست و باید یک شهرک سلامت خارج از مناطق ترافیکی در کاشان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: منطقه حفاظت شده قمصر و برزک ۶۰ هزار هکتار وسعت داشته و کل و بز و قوچ و میش وحشی گونه های شاخص این منطقه است.

وی اظهار کرد:انواع گربه سانان مثل پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک داریم که سال قبل به ثبت رسید و یکی از زیستگاه های مستعد استان اصفهان این منطقه است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha