۲۷ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
کد خبر: 85001936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۳۱ فقره سرقت احشام در استان بوشهر

۲۷ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
کد خبر: 85001936
کشف ۳۱ فقره سرقت احشام در استان بوشهر

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با شناسایی و انهدام باند سه نفره سارقین غیربومی احشام در شهرستان های جنوبی این استان، تعداد ۳۱ فقره سرقت احشام کشف شد.

سرهنگ کاراگاه جوشن سهرابی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: بدنبال وقوع سرقت احشام در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در نیمه دوم امسال، با بکارگیری تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی و همکاری سایر پلیس های تخصصی، هویت گروه سارقین شناسایی شد.

وی افزود: همکاران ما در پلیس آگاهی شهرستان دیر در یک عملیات هوشمندانه و هدفمند، باند سارقین غیربومی و فعال در این سرقت‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهمین در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ارتکاب ۳۱ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر معترف شدند.

سهرابی با بیان اینکه هر سه نفر متهم دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: از دامداران درخواست می شود وضعیت حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام در روستاها را با گماردن نگهبان محله و نصب دوربین های پایش تقویت کنند.

وی تاکید کرد: در صورت حمایت مالی دستگاه های متولی از دامداران زحمت کش و افزایش خودمراقبتی توسط آنان، سرقت احشام با کاهش چشمگیری مواجه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha