۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 1486
کد خبر: 85002218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار:توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌ آب، برق و گاز در شهرستان کرخه ضروری است

اهواز - ایرنا - فرماندار کرخه سرعت بخشی به طرحهای توسعه ای در این شهرستان را به ویژه در مناطق روستایی ضروری دانست و گفت:شهرستان تازه تاسیس کرخه نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌ آب ، برق و گاز است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا محسن ستاری فر در نشست مشترک شورای اداری، ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و ستاد دهه فجر بهبود وضعیت زیرساخت ها در سایر بخش ها از جمله فاضلاب ، آسفالت و رفع مشکلات موجود در زمینه پوشش تلفن همراه و اینترنت در این شهرستان را ضروری دانست و از دستگاه های اجرایی خواست برای توسعه این زیر ساخت ها و رفع نواقص و کمبودها با شتاب وارد عمل شوند.

وی عمل به وعده های دستگاههای اجرایی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مطالبات مردم در زمینه توسعه زیر ساخت ها و رفع مشکلات در این زمینه باید با جدیت از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان کرخه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کرخه در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان در سفرهای نوروزی پیش رو را ضروری دانست و گفت: شهرستان کرخه در بخش های مختلف گردشگری و سیاحتی دارای ظرفیت های بسیاری است که باید به گردشگران معرفی شوند.

ستاری فر با اشاره به موضوع گردشگری و جاذبه های سیاحتی و زیارتی شهرستان کرخه بر تقویت این بخش ها از سوی متولیان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد.

تبیین دستاوردهای نظام در ایام الله دهه فجر

وی همچنین با تاکید بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت همه نخبگان ، فعالان اجتماعی و رسانه ای است.

فرماندار کرخه با اشاره به طرح های در دست اجرا در بخش های مختلف این شهرستان به مناسبت دهه فجر بر ارایه طرحهای شاخص در این ایام از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان کرخه تاکید کرد.

ستاری فر ایام الله دهه فجر و عید نوروز را فرصتی برای معرفی توانمندی بانوان شهرستان و شناسایی استعدادهای دختران و مادران کرخه قلمداد کرد و گفت: این ظرفیت در برنامه های دهه فجر امسال باید مورد توجه قرار گیرد.

سرگرد مصطفی میردورقی فرمانده سپاه ناحیه کرخه نیز در سخنانی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری ، راهبرد دشمنان نظام را از ابتدای انقلاب تاکنون تبلیغات منفی و تحریف واقعیت ها دانست و سلاح مقابله با جنگ نرم دشمنان را جهاد تبیین بیان کرد.

وی افزود:خدمت خالصانه، پرهیز از ایجاد بدبینی نسبت به نظام و پاسخگویی به مطالبات مردم از سوی دستگاه های اجرایی بخش مهمی از جهاد تبیین است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا در این نشست در خصوص تشکیل کمیته های فرعی ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی، روزشمار مراسم و ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان کرخه تصمیم گیری شد.

شهرستان کرخه به مرکزیت شهر الوان دارای حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور،۲ شهر الوان و شاوور و حدود ۱۰۰ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha