تلاش راهداران برای بازگشایی ۲۰ راه روستایی کرمان

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان می گوید از روز گذشته ۳۰۰ راه روستایی مسدود شده بودند که ۲۸۰ راه باز شده اند و تلاش برای بازگشایی ۲۰ محور دیگر جریان دارد.

احسان عراقی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راه های روستایی مسدود در شهرستان های درگیر برف مانند کوهبنان، زرند، بافت و رابُر هستند، اظهارداشت: این راه ها تا ۲۴ ساعت آینده باز خواهند شد.

به گفته وی، در بیشتر نقاط استان به دنبال بارش برف، شاهد بارش باران بودیم که همین اتفاق بازگشایی راه های روستایی را تسریع بخشید.

وی با بیان اینکه تمامی راه های آسفالته اصلی و فرعی استان اینک باز هستند، اظهارداشت: امشب یخ‌زدگی و لغزندگی جاده ها را خواهیم، داشت لذا ضرورت دارد که رانندگان با سرعت مطمئن در محورهای ارتباطی رانندگی کنند و پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ ارتباط بگیرند.

عراقی زاده ادامه داد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان کرمان فعال است و مردم می توانند ضمن هماهنگی با این سامانه از وضعیت باز بودن محورهای ارتباطی مطلع شوند.

به گفته وی فعالیت سامانه بارشی به صورت باران و برف از صبح امروز(چهارشنبه) به پایان رسید و هواشناسی اعلام کرد که طی روزهای آینده کاهش دما خواهیم داشت.

سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه هفته گذشته به صورت بارش برف و باران وارد استان کرمان شد و تا امروز ادامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha