برای شکستن طلسم ۱۳۷۸ روزه و گرفتن انتقام؛ ساپینتو باید شفر شود

تهران- ایرنا- ریکاردو ساپینتو برای گرفتن انتقام از ژوزه مورایس و همچنین شکستن طلسم ۱۳۷۸ روزه استقلال در اصفهان باید از سرمربی آلمانی و اسبق آبی‌پوشان تقلید کند.

به گزارش ایرنا، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های سپاهان و استقلال باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند. جدالی ۶ امتیازی که می‌تواند در مسیر مشخص شدن قهرمان و تیم‌هایی که کسب سهمیه می‌کنند حائز اهمیت باشد.

این ۲ تیم ۲۷ امتیازی در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که در بازی رفت طلایی‌پوشان موفق شدند با ۲ گل از سد میزبان تهرانی خود بگذرند و لیگ را به بهترین شکل استارت بزنند. و حالا باید شاهد سومین دوئل ۲ سرمربی خارجی در قامت سکانداران سپاهان و استقلال در لیگ برتر باشیم.

به جز بازی رفت لیگ بیست و دوم در فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۶ نیز وینفرد شفر سرمربی استقلال بود و مرحوم زلاتکو کرانچار هدایت‌ سپاهان را به عهده داشت. در آن دیدار تیم پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی با سه گل به برتری دست یافت. حالا باید دید در سومین جدال چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

استقلال همچنین باید پس از ۱۳۷۸ روز در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان به برتری برسد. آنها آخرین بار در فروردین سال ۱۳۹۸ با تک گل دقیقه‌ی ۹۷ آیاندا پاتوسی از سد میزبان خود سپاهان گذشتند ولی پس از آن در سه رویارویی ۲ تساوی و یک باخت عایدشان شده است. جالب است که سرمربی استقلال در آن دیدار وینفرد شفر بود و حالا ساپینتو باید از سرمربی آلمانی اسبق آبی‌پوشان تقلید کند.

سپاهان و استقلال در تاریخ لیگ برتر ۴۳ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن ۱۶ برد برای استقلال، ۱۴ پیروزی برای سپاهان و ۱۳ تساوی بوده است. تیم آبی‌پوش ۵۴ گل به ثمر رسانده و طلایی‌پوشان نصف جهان یک گل کمتر وارد دروازه‌ی رقیب خود کرده‌اند. ۱۴ بازی اخیر ۲ تیم با تساوی بدون گل تمام نشده و باید امیدوار بود که این اتفاق بار دیگر تکرار نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha