۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85002794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی طی درگیری با صهیونیست‌ها در نابلس

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای از مجروح شدن ده‌ها فلسطینی طی درگیری شدید با صهیونیست‌ها در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک امروز اعلام کرد که شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه چند شهرک‌نشین تندرو به مقبره یوسف نبی (ع) در شهر نابلس یورش بردند.

برپایه این گزارش، درپی این اقدام صهیونیست‌ها درگیری شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی در خیابان های «الحسبه» و «عمان» در نابلس شکل گرفت.

این درگیری‌ها منجر به مجروح شدن ده‌ها فلسطینی و مسمومیت آنها درپی شلیک گاز اشک آور توسط صهیونیست‌ها شد.

«عبد الجلیل محمد» در این باره گفت که تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند و برخی دیگر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین تیم های امدادی را مورد تعرض قرار دادند.
شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha