۲۸ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85002934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سپاهان: مسابقه با استقلال یک بازی کلاسیک است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مسابقه با استقلال تهران همواره یک بازی کلاسیک و جذاب بوده است و صرفا دوئل سرمربیان پرتغالی فعلی دو تیم نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در اصفهان افزود: منتظریم ببینیم کدام یک از تیم‌ها بهتر کار می کنند و بی شک بازیکنان خوبی در اختیار هر دو تیم است.

وی اضافه کرد: هر بازی یک داستانی دارد که نتیجه اش پس از پایان مشخص می شود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان فصل زمینه حضور تماشاچیان در ورزشگاه ها فراهم شود.

مورایس درباره پیشنهاد برای حضور مغانلو در اروپا گفت: چنین چیزی به دست باشگاه نرسیده است اگرچه باید منفعت شخصی و تیمی را در نظر گرفت.

وی افزود: استقلال نسبت به دور رفت مسابقات متفاوت و بهتر شده است؛ البته ما و بقیه تیم ها نیز تغییراتی داشتند و همه باشگاه ها سعی در بهتر شدن دارند.

سرمربی سپاهان اظهارداشت: جز علی کیخسروی یکی از دروازه بانان ما بازیکن مصدومی برای دیدار با استقلال نداریم و همه آماده هستند.

مورایس در باره تغییرات احتمالی در تیم استقلال اضافه کرد: فوتبال بازی اتفاقات است اما تغییرات در استقلال و سرمربی اش در حیطه وظایف من نیست.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل تاخیر پرواز و حضور در جلسه آنالیز در نشست خبری حاضر نشد.

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

سپاهان و استقلال هر کدام با ٢٧ امتیاز و بنا به تفاوت تفاضل گل در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha