راننده منوجانی از سیلاب نجات پیدا کرد

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۴
کد خبر: 85002952
راننده منوجانی از سیلاب نجات پیدا کرد

جیرفت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: رییس اداره راهداری منوجان و راهدار این اداره، جان راننده گرفتار در سیلاب را نجات دادند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، مجتبی محمودی چهارشنبه شب اظهار کرد: یک راننده خودروی پژو در اثر بی احتیاطی، به داخل آب رودخانه تجدانو که طغیان کرده بود، می افتد.

وی ادامه داد: در این شرایط رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای منوجان و یک نیروی راهدار این اداره که در محل حضور داشتند بلافاصله پس از مشاهده این حادثه در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب می رسانند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه، خودرو را از دل رودخانه بیرون می کشند و راننده را از خطر حتمی نجات می دهند.

محمودی افزود: رودخانه تجدانو یکی از رودخانه های طغیانگر بالادستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیلاب و گل و لای و سنگ را در زمان سیلابها با خود حمل می کند و ورود به آن بسیار خطر آفرین است.

وی اظهار کرد: راهداران در زمان بحرانها و در شرایط عادی جان خود را برای سلامت مردم بخطر می اندازند و توقعی هم ندارند و در دل گمنامی با صداقت کار خود را انجام می دهند و این نشان از دل بزرگ و روحیه جوانمردی این قشر است.

راننده منوجانی از سیلاب نجات پیدا کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha