فرمانده سپاه کاشان: ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد

کاشان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان گفت: ۱۱ سری جهیزیه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ پاسدار کریم اکبری روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۱۵ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس چینی و قابلمه، اتو، فرش، جارو برقی و تلویزیون با رعایت حفط کرامت انسانی تحویل نوعرسان شد تا زندگی مشترک‌شان را آعاز کنند.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۴۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی اهدا شده است، ارزش این جهیزیه‌ افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان بیان کرد: افزون بر اهدا جهیزیه‌ها، ۲۵۰ میلیون تومان وجه نقد نیز به جامعه هدف اهدا شده است.
اکبری گفت: هدف از اهدای جهیزیه‌ ترویج زندگی آسان است، نوعروسان و دامادها با برپایی یک زندگی آسان به دور از تجملات می‌توانند خوشبختی را برای یکدیگر به ارمغان آورند چرا که با نوع تفکر صحیح و آسان، بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش پیدا می کند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha