پرداخت وام بانک توسعه تعاون استان مرکزی ۱۷۰ درصد از برنامه هدفگذاری پیشی گرفت

اراک - ایرنا - مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: پرداخت وام این بانک در ۹ ماه امسال، نسبت به برنامه هدفگذاری شده، ۱۷۰ درصد بیشتر است.

«علی‌رضا حسینی‌معصوم» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هدفگذاری پرداخت وام امسال بانک توسعه تعاون این استان، پنج‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که در ۹ ماه امسال، ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این میزان وام در قالب سه‌هزار و ۳۲۴ پرونده اعطا شده و بیش از ۸۰ درصد وام‌های پرداختی مربوط به بخش تعاون است.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی یادآور شد: این بانک در ۹ ماه پارسال، ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال وام پرداخت کرد و اعطای وام ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بیشتر است.

حسینی‌معصوم اظهار داشت: ۱۲۷ میلیارد ریال از وام پرداخت شده در این مدت، مربوط به ازدواج، ۹۷میلیارد ریال در خصوص فرزندآوری، ۱۰۰ میلیارد ریال تبصره ۱۸ بخش تعاون، ۱۳۳ میلیارد ریال مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز مربوط به مددجویان بهزیستی است.

وی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون این استان در ۹ ماه امسال،۱۶۳ میلیارد ریال وام مشاغل خانگی پرداخت کرد که این میزان معادل ۸۵ درصد از بودجه ابلاغی این بخش است.

بانک توسعه تعاون بعنوان تنها بانک دولتی بخش تعاون در استان مرکزی، دارای ۱۲ شعبه و ۲ باجه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha