تحقق ۱۷۷ درصدی پرداخت وام بند الف تبصره ۱۸ در بانک توسعه تعاون استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: پرداخت وام بند الف تبصره ۱۸ این بانک در سال گذشته با تحقق ۱۷۷ درصدی همراه بود.

سید «علیرضا حسینی معصوم» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بودجه تخصیصی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ این بانک در سال گذشته، یک‌هزار و ۸۹ میلیارد ریال بود که تا پایان سال به میزان یک‌هزار و ۹۷۸ میلیارد ریال در چهار حوزه گردشگری، تعاون، صنعت و کشاورزی پرداخت شد.

وی بیان کرد: سال گذشته پنج هزار پرونده وام به مبلغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بانک توسعه تعاون استان مرکزی تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه قبل از آن با رشد خوبی همراه بود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی ادامه داد: از این مبلغ، یک‌هزار و ۷۹ میلیارد ریال معادل ۷۳ درصد به بخش تعاون استان اختصاص یافت.

بانک توسعه تعاون یک بانک ۱۰۰ درصد دولتی است که در راستای حمایت از بخش تعاون کشور و در جهت رسیدن به تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد در سال ۸۸ و مطابق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی با تبدیل صندوق تعاون کشور به بانک تاسیس شده است‌ و این بانک در استان مرکزی دارای ۱۱ شعبه و سه باجه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha