افزایش مصرف، علت قطعی آب مشترکان تربت جام اعلام شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: مصرف آب شرب مشترکان تربت جام پس از چند روز قطعی گاز، ۲ برابر نسبت به شرایط عادی افزایش یافت و همین امر منجر به قطعی آب در این شهرستان شد.

سید ابراهیم علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مصرف آب مشترکان تربت جامی در یکی دو روز اخیر در شرایط اوج مصرف به ۳۵۰ لیتر در ثانیه رسید که ۲ برابر شرایط عادی بود.

وی اضافه کرد: از روز گذشته و پس از قطع جریان آب شرب در برخی مناطق تربت جام رسیدگی فوری موضوع در دستور قرار گرفت و از بامداد این مشکل برطرف و جریان پایدار آب برقرار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان باید مدیریت مصرف را لحاظ کنند چون اگر میزان مصرف آب بیشتر از تولید باشد با قطعی آب مواجه می شویم لذا نیازمند همراهی مشترکان هستیم.

آب شرب ۲ منطقه از شهر تربت جام روز گذشته قطع شده بود.

شهرستان مرزی تربت جام در ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و براساس اعلام فرمانداری این شهرستان، گاز حدود ۶۰ درصد مشترکان به دلیل افت فشار، به مدت چهار روز قطع بود و سرانجام با تقویت فشار در شبکه انتقال این شهرستان، روز سه شنبه این هفته گاز همه مشترکان وصل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha