۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85003594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رمز گشایی از ۶ پرونده سرقت منزل در ری

۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85003594
رمز گشایی از ۶ پرونده سرقت منزل در ری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل به همراه ۱۰ شاکی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرری رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری شهرری قرار گرفت.

این مسئول افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری در نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه مشخصات ظاهری سارق به واحدهای گشت کلانتری داده شد، خاطرنشان کرد: عوامل کلانتری با گشت زنی های هدفمند و هوشمندانه در نقاط جرم خیز سارق را مشاهده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از متهم ابزار آلات مربوطه نیز کشف و متهم به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اظهار داشت: متهم در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی معترف و در این خصوص تاکنون ۱۰ مالباخته متهم را شناسایی کرده اند که پس از تکمیل تحقیقات نهایی تحویل مراجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اعتراف به ۶ فقره سرقت احشام

فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق احشام محدوده جاده «ری _ورامین» توسط کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی با اعتراف به ۶ فقره سرقت، خبر داد.

سرهنگ‌جلیلیان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در محدوده جاده ری _ ورامین موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و سرنخ های بدست آمده مخفیگاه سارق را در محدوده میدان «نماز» شهرری شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ «جلیلیان» تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف کرد و با شناسایی مالباختگان، دامداران به کلانتری دعوت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: کوتاهی در استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظتی مناسب برای نگهداری احشام از عوامل زمینه ساز بروز سرقت احشام می باشد، لذا دامداران ضمن توجه ویژه به توصیه های پلیسی همواره نکات مهم را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha