فدراسیون ورزش‌های همگانی به دنبال افزایش تحرک و و نشاط اجتماعی است

ارومیه - ایرنا - سرپرست فدراسیون هیات ورزش‌های همگانی گفت: با توجه به کم تحرکی جامعه که بعد از شیوع بیماری کرونا رو به افزایش یافت، طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای افزایش تحرک و شور و نشاط در جامعه پیش بینی شده و در حال اجرا است.

علی خلیلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در ارومیه افزود: امروز مجمع سالیانه و عمومی هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی برگزار شد و مصوبات و برنامه‌های سالانه این هیات مورد بررسی قرار گرفت و با رای اعضا تایید شد.

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش همگانی و حضور مردم در فعالیت‌های ورزشی، باید ورزش رایگان بیش از پیش گسترش یابد و در این خصوص برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در فدراسیون پیش‌بینی شده است.

سرپرست فدراسیون هیات ورزش‌های همگانی اضافه کرد: مسابقات مینی فوتبال محلات ایران یکی از مهم‌ترین طرح‌های پیش‌بینی شده است که تیم‌ها بصورت رایگان در یک فعالیت ورزشی که برگزاری آن ۷ ماه به طول خواهد انجامید حضور خواهندیافت.

خلیلی یادآور شد: در حوزه کارکنان نیز مسابقات ورزشی کارکنان دولت در سطح کشور در حال برگزاریست که تا به امروز بیش از سه هزار تیم ثبت‌نام کرده‌اند هر چند نام‌نویسی تیم‌ها در برخی استان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی گفت: برگزاری رقابت‌های مینی فوتبال زیر ۱۵ سال، طرح ورزش‌های صبحگاهی و المپیاد ورزش‌های همگانی از دیگر طرح‌های فدراسیون برای بالا بردن فعالیت و تحرک و افزایش شور و نشاط خواهد بود.

وی در مورد لیگ تندرستی اظهار کرد: این لیگ از امسال به فدراسیون جدید آمادگی جسمانی واگذار شد با این حال، لیگ یوگا، لیگ فریزبی و لیگ داژبال پیش بینی شده است.

خلیلی در خصوص شرایط استان آذربایجان‌غربی در ورزش همگانی افزود: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های برتر کشور در ورزش همگانی بخصوص از نظر زیرساخت‌هاست که باید از هیات این استان و مجموعه ورزش و جوانان آن قدردانی کرد.

مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی با حضور «علی خلیلی» سرپرست فدراسیون، «سجاد بیرامی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، «محمود اشتری» رییس هیات استان و اعضای مجمع برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha