پذیرفته: باید به فکر آینده باشیم/ شهرداری گرگان شایسته قهرمانی است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی با الریاضی تمام شد و از الان باید به فکر بازی‌های بعدی و موفقیت در رقابت‌های پیش رو باشیم.

سجاد پذیرفته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به برد ارزشمند این تیم برابر الریاضی لبنان تاکید کرد: حضور در لیگ برتر بسکتبال و سوپرکاپ بسکتبال غرب آسیا فشار زیادی را روی بازیکنان ایجاد می‌کند اما اگر بخواهیم به اهداف خود برسیم باید این سختی‌ها را تحمل کرده و بازی با بازی پیش برویم.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی حضور هواداران و حمایت‌های همه جانبه‌ای که از تیم و بازیکنان دارند نقطه قوتی است که همه ما را به جلو می‌راند، در بازی با الریاضی هم دیدید جو سالن چگونه بود و تشویق‌های بی‌امان آنها باعث شد انگیزه مضاعفی در بازی داشته و الریاضی که از تیم‌های قدرتمند گروه است را شکست دادیم. البته نباید از قدرت و توان بالای شهرداری گرگان هم غافل بود چرا که ما بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم که با اتحاد و همدلی اهداف بزرگی را دنبال می‌کنند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: نکات فنی که کادر و مربیان به بازیکنان گوشزد کردند و اجرای کامل آن در زمین از سوی بازیکنان باعث شد این بازی را هم با برد پشت سربگذاریم اما بازی با الریاضی تمام شد و از الان باید به فکر بازی‌های دیگر باشیم.

پذیرفته تاکید کرد: مسیر بسیار سختی پیش رو داریم، در لیگ برتر و سوپرلیگ به دنبال قهرمانی هستیم و امیدواریم این مساله محقق شود تا شایستگی‌های خود را ثابت کرده و هدیه خوبی به هوادارانی که در سرما و گرما تیم و بازیکنان را حمایت می‌کنند، بدهیم.

تیم شهرداری گرگان در گروه دوم سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در صدر قرار دارد و تیم‌های نفت عراق، الریاضی لبنان و الکرامه سوریه در رده‌های بعدی جای دارند. شاگردان مهران حاتمی در لیگ برتر بسکتبال نیز صدرنشین هستند و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و کاله مازندران در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در گروه نخست نیز بیروت کلاب لبنان، ذوب‌آهن اصفهان، ارتدوکس لبنان و نماینده سوریه رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha