سرمربی نفت مسجدسلیمان: در لیگ برتر مقتدر خواهیم ماند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل این تیم گفت: اگر چند نقطه ضعف تیم را طی روزهای آینده برطرف کنیم، این تیم با اقتدار در مسابقات لیگ برتر کشور باقی خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم اشکش عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان افزود: تیم نفت مسجد سلیمان یکی از ۱۵ بازی نیم فصل دوم را آغاز کرده و زمان می خواهیم که کم کم کار خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما برای بقا در مسابقات لیگ برتر نیاز به چهار یا پنج برد دارد که کار دشواری نیست و تیم در حال بهتر شدن است.

اسمش با اشاره به بازی امروز و باخت تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: دو تیم امروز بازی خوبی ارائه دادند اما ۲ گل روی اشتباه‌های بچه گانه و فردی بازیکنان دریافت کردیم؛ می توانستیم حداقل با امتیاز از این بازی خارج شویم اما متاسفانه فوتبال امروز روی بَد خود را به ما نشان داد و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: جا دارد از مدیریت تیم تشکر کنم که پنجره نقل و انتقالات را امروز باز کرد و درست است که نتوانستیم همه بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم اما سه بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شد.

وی یادآور شد: اگر اشتباه‌های بچه گانه را کنار بگذاریم، فکر می کنم تیم ما موقعیت بیشتری نسبت به تیم فوتبال مس کرمان داشت؛ کرمانی ها امروز با سیستم دفاع و ضد حمله روبه‌روی ما حاضر شده بودند و در دقایقی هم زمان بازی را می گرفتند اما این موضوع در کل دلیل و توجیهی برای باخت تیم ما نیست و این پیروزی را به تیم مس و فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم تبریک می گویم.

اشکش کوبل داوری را از داوران پاک و خوب لیگ برتر دانست و گفت: فکر می کنم که داوری در ۲ یا سه صحنه اشتباه تصمیم گیری کرد اما این اشتباه‌ها در روند و نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

وی تاکید کرد: بازیکنان نفت مسجد سلیمان با ۱۰۰ درصد توان خود بازی کردند اما فوتبال همین است و یک روز موقعیت ها به گل تبدیل نمی شود و نمی توان کسی را مقصر قلمداد کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمانی تصریح کرد: باید کار کنیم و نقاط ضعف این تیم را پوشش دهیم تا به روزهای بهتری برسیم و این اتفاق مطمئنا خواهد افتاد.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته ۱۶ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با ۲ گل مغلوب مس کرمان شد و با ۹ امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha