۳۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85004483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدادی‌فر: جایگاه ذوب‌آهن خوب نیست/ غافلگیر شدیم و گل خوردیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: جایگاه ما در حال حاضر خوب نیست اما تلاش می‌کنیم حداقل رتبه‌ی فصل گذشته(هفتم) را به دست بیاوریم.

به گزارش ایرنا، قاسم حدادی‌فر پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسیولیس اظهار داشت: بازی سختی برای تیم ما بود. پیش‌بینی می‌کردیم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه‌ی اول خوب بودیم ولی در نیمه‌ی دوم شکل طبیعی خود را نداشتیم و غافلگیر شدیم و گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم.

وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم در ادامه‌ی مسیر نقاط ظعف خود را برطرف کنیم و بهتر از قبل نتیجه بگیریم.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره‌ی مشکل گلزنی در این تیم بیان داشت: سعید باقرسند مهره‌ی تاثیرگذاری در تیم ما بود که بدشانسی آورد و طولانی‌مدت مصدوم شد. با این حال بچه‌های دیگر هستند و امیدوارم بتوانیم خوب آنها را تغذیه کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی درباره‌ی جذب بازیکن جدید تصریح کرد: مهاجم درجه یک قیمتش بالاست. ذوب‌آهن نمی‌تواند بیش از چیزی که مصوب شده هزینه کند. مصدومیت‌ها باعث شد تا بخشی از این بودجه هدر برود. کمی به زمان نیاز داریم تا بازیکنان جذب شده هماهنگ شوند. من مطمئنم آنها می‌توانند در ادامه‌ی مسیر به ما کمک کنند.

حدادی‌فر در پایان درباره‌ی جایگاه پایانی ذوب‌آهن در لیگ بیست و دوم گفت: جایگاه ما در حال حاضر خوب نیست اما تلاش می‌کنیم حداقل رتبه‌ی فصل گذشته(هفتم) را به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha