۱ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۲۶
کد خبر: 85004655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شطرنج‌بازان مشهدی سه نشان کشوری بدست آوردند

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۲۶
کد خبر: 85004655
شطرنج‌بازان مشهدی سه نشان کشوری بدست آوردند

مشهد- ایرنا- رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: شطرنج‌بازان مشهدی در نخستین دوره رقابت های شطرنج آزاد کشوری جام استاد مهران سالاری که در مشهد برگزار شد، یک مقام نخست و ۲ مقام سومی کسب کردند.

رضا پاشانجاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در بخش استاندارد از ۲۷ دی ماه امسال به مدت چهار روز و با حضور ۷۶ شطرنج باز و در بخش سریع ریتد دیشب با حضور ۸۰ شطرنج‌باز به میزبانی هیات شطرنج خراسان رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: در رقابت های استاندارد، شطرنج‌بازان استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، تهران و ترکیه در هفت دور به روش سوئیسی در مکان هیات شطرنج خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: در پایان این رقابت ها محمد تقی والسلام از مشهد در جایگاه نخست، حسین محمدی از قوچان مقام دوم و مهرسام چشم خاوری از مشهد به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: رقابت های شطرنج سریع ریتد نیز با حضور ۸۰ شطرنج باز از خراسان رضوی، خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ، کرمان، مازندران، گیلان و تهران برگزار شد.

پاشانجاتی ادامه داد: در این بخش نیز عرفان احمدی از شیروان خراسان شمالی به مقام نخست، غلامرضا محمدی از افغانستانی های مقیم مشهد دوم و امیر ایرانفر از مشهد نیز مقام سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: علاوه بر جوایز نقدی به نفرات برتر، جدول نهایی این رقابت ها برای محاسبه درجه بین المللی شطرنج ( فیده ) ارسال شد.

به گزارش ایرنا، هزار و ۳۰۰ شطرنج‌باز با درجه بین‌المللی در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha