بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی معابر سرپل‌ذهاب اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- شهردار سرپل‌ذهاب از اختصاص بیش از پنج میلیارد تومان برای بهسازی معابر از منابع داخلی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها به شهرداری این شهر خبر داد.

«علیرضا قطره‌ای» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در راستای بهسازی و جدول گذاری و ترمیم موزایک محله های مختلف، پیاده رو سازی و ترمیم بلوار منتهی تا میدان قائم هزینه می شود.

وی اظهار کرد: تعمیرات جداول خیابان های سطح شهر نیز از محل این اعتبار انجام می شود و علاوه بر آن پیاده روسازی، جدول سازی، اصلاح های هندسی از محل منابع و اعتبارات داخلی ‌در دستور کار قرار دارد.

شهردار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: اجرای آسفالت و پیاده رو سازی چهار روستای الحاقی برنامه ریزی شده نیز با مساعد بودن آب و هوا شروع می شود.

قطره ای همچنین از اجرای عملیات لایروبی و اصلاح مسیر رودخانه الوند و رودخانه قلعه شاهین در این شهرستان به منظور کاهش خسارات ناشی از سیل احتمالی توسط شهرداری شهرستان با استفاده از ماشین آلات مکانیکی خبر داد.

وی عنوان کرد: همکاری ساکنان حواشی رودخانه و بازار میوه فروشان در حفظ نظافت رودخانه با اهمیت است زیرا شهرداری به عنوان نهادی مسوول، رسالت خود را برای پاکسازی و لایه روبی این رودخانه به انجام رسانده است.

او گفت: کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرستان سرپل ذهاب با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پس از مدت ها تعطیلی دوباره راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: این کارخانه آسفالت پس از چندین سال تعطیلی بازهم راه اندازی شد که تجهیزات آن تعمیر و بهسازی و بروز شده و دپوی مصالح مخلوط خام انجام گرفته است.

شهردار سرپل ذهاب در ادامه گفت: فراهم سازی مصالح ساختمانی، آسفالت، سهولت در تهیه مواد ساختمانی با قیمت مناسب، ایجاد اشتغال و درآمدزایی از مهمترین مزایای راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرستان است.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha