مربی آلومینیوم اراک: رحمتی با یک تصویر اخراج شد/ گفتیم پنالتی نبود به ما خندیدند

تهران- ایرنا- مربی آلومینیوم اراک گفت: در بازی برابر هوادار یک پنالتی برای ما گرفته نشده و پنالتی هوادار هم اشتباه بود.

به گزارش ایرنا، وحید فاضلی عصر شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با تیم فوتبال هوادار گفت: به لحاظ فنی تیم‌ ما مالک توپ و میدان بود، موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و تلاش کردیم تا موقعیتی به حریف ندهیم که در این راه موفق بودیم.

وی ادامه داد: در دقیقه ۲۰ اولین توپی که به محوطه ما آمد با اعلام داور پنالتی شد. تغییراتی بین دو نیمه داشتیم و در طول بازی از چند راه حمله می‌کردیم و به لحاظ تنوع تاکتیکی و خلق موقعیت از فرصت‌های مختلف استفاده کرد که این نشان از توان فنی بازیکنان ما دارد.

او یادآور شد: باید از بچه‌ها تشکر کنم چراکه بسیار عالی بازی کردند و زحمت کشیدند. قبلا هم گفتم که به یک‌سری از بچه‌ها که هسته اصلی هستند فشار می‌آید و واقعا باید این را بگویم که دورود به شرفشان. بعضی بازیکنان با خستگی و مصدومیت جنگیدند و بازی را ادامه دادند. فوتبال جز این نیست که خلق موقعیت کنید و جلوی خلق موقعیت تیم حریف را بگیرید. امروز بازیکنی از امیدهای‌ ما (علی وطن دوست ۱۹ساله) را بازی دادیم که کوچکترین عضو تیم ما است و خوب هم بازی کرد.

فاضلی در خصوص مسائل داوری گفت: کادر ما بسیار اخلاق مدار است، تا به امروز نگفتیم آمار علیه ماست و در داوری بیشترین ضرر را کرده ایم، هیچکس نمی‌تواند این مساله کتمان کند. در بازی فولاد کل جامعه فوتبال گفتند ما آسیب دیدیم، آیا ما بیانیه صادر نکردیم و اعتراض هم نداشتیم.

او گفت: امروز سیدمهدی رحمتی و تیمش از یک پنالتی آسیب‌دیده و یک پنالتی هم برای آنها گرفته نشد، ضربان بالاست و همیشه می‌گوییم خودمان را جای داوران بگذاریم، اما چرا یکبار خودمان را جای مربی نمی‌گذاریم؟ رحمتی گوشی تلفن را آورد تا تصاویر را نشان داور بدهد اما با اولین اعتراض کارت قرمز گرفت.

مربی آلومینیوم در خصوص داوری افزود: رئیس فدراسیون گفت به لحاظ داوری اگر اعتراضی هست گوش شنوا داشته باشیم. تیم ما در دو هفته اخیر آسیب دیده، ‌ سئوال من این است که نقش کمک داور چیست؟ او باید به داور اطلاع می‌داد که خطا بیرون محوطه بوده است، ما سر پنالتی هم اعتراض نکردیم، گفتیم بیرون بود اما آقایان به ما خندیدند! روی صحنه میلاد فخرالدینی چیزی جز این بود که مدافع شماره ۶ هوادار، صائب محبی مسیرش را عوض کرد یا نه؟ کاملا مشخص بود نیم متر مسیرش را تغییر داد و خودش را به فخرالدینی زد.

او گفت: کاملا محترمانه حرف می‌زنیم و نمی‌خواهیم به ساحت داوران بی احترامی شود. آنها زحمت می‌کشند اما فوتبال ما دارد به بیراهه می‌رود. قبل از این دیدار گفتم گروه علمی پژوهشی درست کنیم و ببینیم اشتباه داوری بدون VAR در فوتبال ما چند درصد است و در فوتبال حرفه‌ای این آمار و ارقام چگونه است، بعد سال به سال آن را با هم مقایسه کنیم. مهدی رحمتی از سرمایه های فوتبال ماست چرا با اولین اعتراض باید اخراج شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha