بازتاب مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ایران در سایت اتحادیه جهانی

تهران- ایرنا- صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌های آزادکاران ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را پوشش داد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان ایران از روز ۲۸ تا ۳۰ دی‌ماه در سالن هفت تیز برگزار و مازندران به عنوان قهرمانی تیمی این دوره از رقابت‌ها رسید. در بخش انفرادی نیز علیرضا سرلک، یاسین رضایی، پیمان بیابانی، مرتضی قیاسی، حسین ابوذری، امیرحسین کاووسی، علیرضا کریمی، ارشک محبی، مجتبی گلیچ و امیررضا معصومی مدال طلای اوزان ده‌گانه را از آن خود کردند.

صفحه رسمی اتجادیه جهانی کشتی در اینستاگرام با زیر نظر داشتن رقابت ستارگان ایران این مسابقات را به صورت لحظه به لحظه پوشش داد و گزارش تصویری کاملی نیز از رقابت‌های کشتی قهرمانی ایران منتشر کرد.

با پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند و ۱۰ نفر از مدال‌آوران آن نیز به مسابقات جام یاریکین در روسیه اعزام خواهند شد.

مهدی ویسی، عباس ابراهیم‌زاد، کیان محمود جانلو ، امیررضا اکبرزاده، محمد بخشی، امیرحسین حسین، علیرضا رکابی و میثم عبدی، مصطفی طغانی و امیررضا امیری نفراتی هستند که برای اعزام به جام یاریگین به اردو تیم ملی فراخوانده شدند.

در جام یاریگین روسیه، حضور کشتی‌گیران سرشناسی مانند زائور اوگویف، حاجی مراد رشیداف، زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونف در این مسابقات قطعی است.

مسوولان فدراسیون همچنین قرار است پنج آزادکار نامدار ایرانی را به مسابقات رنگینگ‌دار کرواسی اعزام کنند. رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع نمایندگان ایران در مسابقات کرواسی هستند.

بازتاب مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ایران در سایت اتحادیه جهانی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha