۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85005967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده شهرداری بروجرد

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۲ برای این دستگاه خدمات رسان شهری پیش بینی شده که ۶۲۸ میلیارد تومان آن درآمدهای عمومی شهرداری است.

به گزارش ایرنا، یحیی عیدی بیرانوند روز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر و تقدیم بودجه سال ۱۴۰۲ به شورا افزود: تاکنون ۳۸۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری شهرداری بروجرد هزینه شده که تا پایان سال تحقق کامل خواهد یافت.

وی اظهار داشت: در سال جاری حدود ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه جاری برای شهرداری هزینه شده است.

شهردار بروجرد بیان کرد: همراهی و همدلی و پیگیری کارها بین شورا و شهرداری در محیطی آرام و یک فضای صمیمی انجام می شود و عملکرد شورا و شهرداری در این دوره موفق بوده که زبانزد شده است.

عیدی بیرانوند افزود: تلاش و کوشش باعث پیشرفت شورا و شهرداری شد، بدهی ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت و امروز بدهی وجود ندارد و تنها شهرداری لرستان بدون بدهی هستیم.

وی اظهار داشت: بدهی امور مالیاتی نیز ۱۲ میلیارد تومان بوده که پرداخت شد.

وی بیان کرد: هشت دستگاه ماشین آلات نیز نوسازی و بازسازی شد و این کمک بزرگی به شهرداری شد، تجهیز پارک ها و فضای سبز انجام شده است.

شهردار بروجرد گفت: ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت نیز در سال جاری در کوچه و خیابان های بروجرد انجام شد.

وی اظهار داشت: ۲۰ میلیارد هم پیشنهاد گرفتن وام در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده که ممکن است برای خرید ماشین آلات و خدمات شهری مصرف شود.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شهرداری در تحقق بودجه سال موفق عمل کرده و بودجه سال آینده رشد چشمگیری داشته است و بزودی بررسی بودجه در شورای شهر آغاز خواهد شد.

محمد پاپی نژاد افزود: تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات، شهر بروجرد توسعه و پیشرفت داشته باشد، نقاط قوت شهرداری بروجرد بسیار بوده و تلاش می کنیم که نقاط ضعف نیز برطرف شود، موفقیت شهرداری مرهون تلاش کارکنان و اعضای شورای شهر بوده است.

رییس شورای شهربروجرد همچنین گفت: نقش آفرینی سپاه در منطقه باعث شده دشمنی ها با سپاه افزایش داشته باشد امروز دشمنان با ولایت و رهبری و سپاه به عنوان بازوان توانایی انقلاب دشمنی دارند و آنان را مورد هدف قرار داده اند.

پاپی نژاد افزود: امروز تکنولوژی و توان نظامی سپاه مورد توجه جهانیان قرار گرفته است، بزرگترین افتخار سپاه سردار سلیمانی است که در دل مستضعفان جهان جای دارد.

رییس کمسیون مالی شورای شهر بروجرد گفت: شهرداری به دنبال اجرای پروژه های ماندگار در بروجرد است و شهرداری باید اقدامات لازم انجام شود.

اشرف چگنی افزود: احداث پارک ها و فضای سبز برای تفریح مردم در بودجه داشته باشیم و با توجه به رواج آپارتمان نشینی باید خرید ماشین آلات آتش نشانی ویژه آپارتمان های مرتفع مورد توجه باشد.

رییس کمسیون نظارت و حقوقی شورای شهر بروجرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری نیز باید مشخص شود زیرا کارهای فرهنگی یکی از ضروریات برای شهر بروجرد است.

میثم گودرزی معلم افزود: شهرداری بروجرد با تلاش و کوشش کارکنان و مدیران و شورا و شهرداری به عنوان شهرداری بدون بدهی می باشد.

وی اظهار داشت: شورا اسلامی شهر بروجرد با حفظ وحدت پشتیبان شهردار و کارکنان شهرداری می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جلسه علنی شورا با حضور همه اعضای شورای شهر با هدف تقدیم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بروجرد به شورا برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha