پوشیدن لباس سبز پاسداری افتخاری برای کارکنان سپاه است

بیرجند - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پوشیدن لباس سبز پاسداری افتخاری برای کارکنان سپاه پاسداران است و همه نیروهای سپاه این لباس سبز پاسداری را به امید شهادت در راه خدا بر تن کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمدرضا مهدوی روز یکشنبه در دیدار استاندار خراسان جنوبی با کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی که در محل این نهاد انجام شد افزود: نیروهای سبزپوش خراسان جنوبی مانند گذشته با آمادگی کامل و روحیه عالی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر جایی که کشور نیاز داشته باشد، آماده فداکاری و ایثارگری هستند.

وی با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا و صدور قطعنامه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مجموعه سپاه پاسداران از این تهدیدها و یاوه‌گویی‌هایی که استکبار جهانی و اروپایی‌ها بر زبان جاری می‌کنند، هیچ نگرانی ندارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: به حول و قوه الهی همچنان که طی ۴۳ سال گذشته، محکم ایستادگی و مقاومت کرده و در برابر استکبار جهانی کوتاه نیامده‌ایم، از این پس نیز مصمم‌تر و با روحیه جهادی از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کجا متوجه شدید جیغ و داد دشمن و استکبار بلند می‌شود، نشان می‌دهد ضمن اینکه حرکت و راه شما درست است، خسارت‌هایی را به استکبار زده‌اید.

سردار مهدوی بیان کرد: با این اقدام پارلمان اروپا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده که اقدامات ما در اغتشاشات اخیر و دیگر اقدامات مقابله‌ای در برابر تهدیدهای استکبار جهانی موثر بوده و به همین دلیل برای دفاع و مقابله مصمم‌تر شده‌ایم چرا که تاثیرگذاری اقدامات خود را دیده‌ایم.

استاندار خراسان جنوبی امروز با همراهی معاونان استاندار و جمعی از اعضای شورای تامین استان در ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) حضور یافت و بدو ورود به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در این مکان ادای احترام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha