۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
کد خبر: 85006434
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا- دومین دوره رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور جام یزد جونیور روز یکشنبه در یزد به پایان رسید و برترین‌ها معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت چهار روز با حضور ۲۳۰ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال برگزار که در پایان در رده ۱۱ سال امیررضا الوان سازبه مقام قهرمانی رسید و سامیار صفری دوم و مقام سوم مشترک به ماهان موجودی و مصطفی احراری رسید.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۳ سال پسران نیز مقام اول نصیب یوسف قرشی شد، مقام دوم به ایمان زارع رسید و ژیان گلابیان و هیربد عشقی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در رده سنی کمتر ۱۵ سال این بخش مقام سوم مشترک به علی رحیمی کاری و آدین جعفر طیاری رسید، فرزاد حق‌خواه دوم شد و مدال قهرمانی بر گردن باربد چاووشی دشتی نقش بست.

مقام اول رده کمتر از ۱۷ سال پسران نصیب محمد صالح آقاجانی شد، آرشام شعبان نژاد بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک نیز به مبین سیدان و عرفان تاجور رسید.

کوشا مصلحی در رده سنی زیر ۱۹ سال پسران بر سکوی قهرمانی ایستاد، سهیل سلطانی مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک به محمد چندگانیان و کوشا فدایی رسید.

برترین‌های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در یزد معرفی شدند

در بخش دختران و در رده سنی کم‌تر از یازده سال مقام اول به مهرگان قریب رسید، مقام دوم نیایش محمودی و مقام سوم مشترک نیز به روژان محبی و فدرا فروزانفر رسید.

در رده زیر ۱۳ سال نیز شانیا امیری اول شد، مقام دوم نصیب نازنین زهرا جلیلی فاضل شد و عسل سکوت و باران روحانی مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمانی رده کمتر از ۱۵ سال به باران محمدپور رسید،‌ پرنیان نجفی دوم شد و مقام سوم مشترک به عسل محمدی و هانیه بذرافشان رسید.

مقام اول این رقابت‌ها در زیر ۱۷ سال دختران توسط پارمین نکوپایان کسب شد، ثمین حسن‌پور دوم و آوا الله‌وردی و نازنین تقی نژاد سوم مشترک شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال دختران هم فاطمه فلاحتی اول، شکیبا قلی پور دوم شد و عنوان سومی مشترک به مائده عزیز محمدی و دیانا مقری رسید.

استان یزد ۶۲ هزار ورزشکار و ۷۲ هیات دارد و حدود ۲ هزار نفر در اسکواش فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha