مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب است

شهرری - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران گفت: مقابله با جنگ رسانه ای دشمن، تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار انقلاب را می طلبد تا بتوان با راهبردهای دفاعی معظم له آشنا شد و از آن در دفاع مقابل دشمنان بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد حسین کبیریان روز دوشنبه در پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری که در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حال برگزاری است، افزود: بحث دفاع و مقابله با باطل موضوع بسیار مهمی است که از زمان آغاز خلقت انسان و تقابل جبهه حق و باطل به شکل های مختلف خود را نشان داد و تا ابد این مقابله و دفاع ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران تاکید کرد: آخرین ترفند دشمن به فرموده رهبر معظم انقلاب به شکل پروپاگاندا و جنگ رسانه ای است که دفاع از آن جهاد تبیین را می طلبد و این همایش نیز با همین رویکرد تبیین اندیشه های سکاندار انقلاب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جلوه های باطل در تاریخ متفاوت بوده و دشمن هر بار با شیوه ای جدید وارد شده لذا باید برای هر کدام راه خاصی را تدبیر کرد و طی سال های اخیر نیز دشمن توطئه های مختلفی انجان داد که هر کدام دفاع خاصی می طلبد.

حجت الاسلام کبیریان ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی، جنگ نرم شروع شد و هر توطئه ای به شکلی خود را نشان داد که بدون شک هر توطئه دفاع منحصر به خود را می طلبد.

این مسئول یادآور شد: دفاع یک امر فطری است و آیات و روایات بسیاری توصیه به دفاع کرده اند، خداوند نیز خیانت و کفر را دوست ندارد و لذا از افرادی که در مقابل کفر و باطل می ایستند، از آنان حمایت می کند.

حجت الاسلام کبیریان اظهار داشت: خداوند به کسانی که مورد ظلم واقع شده اند حق دفاع داده است و همواره این چنین بوده که هر کسی خواهان دفاع از حق بوده مورد ستم قرار می گیرد و از دیارش اخراج می شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران خاطرنشان کرد: اگر دفاع نبود اثری از آثار و ظواهر حق باقی نمی ماند و اگر این نبود که عده‌ای به دفاع از حق برخیزند و به مقابله با ظلم بپردازند هیچ کدام از مظاهر حق باقی نمی ماند.

این همایش با مشارکت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان تهران و وزارت دفاع در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha