سرپرست نساجی: شایعه‌ای اطراف تیم ما وجود ندارد

تهران- ایرنا- اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد شایعه‌ جدایی ایزد سیف‌الله‌پور و مدیرعاملی امیرحسین فتحی گفت: شایعه‌ای اطراف تیم ما وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی و دیدار با آلومینیوم اراک که تکرار فینال سال گذشته است اظهار داشت: در هر صورت قرعه به این شکل افتاد که دو تیم خیلی خوب نساجی و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر بروند و خیلی خوشحال هستیم که در این مرحله حضور داریم. تیم ما شخصیت خودش را در لیگ ثابت کرده است. با تیم خوبی به نام آلومینیوم اراک بازی می‌کنیم. انتظار داریم بازی خوب، فنی و تاکتیکی برگزار شود.

وی ادامه داد: حساسیت در بازی‌های حذفی همیشه وجود داشته و در این بازی هم تیمی که کمترین اشتباه را دارد می‌تواند بیشترین بهره را ببرد.

سرپرست نساجی در خصوص شایعه‌ جدایی ایزد سیف‌الله‌پور و مدیرعاملی امیرحسین فتحی، گفت: چنین چیزی نیست. شایعه‌ای اطراف تیم ما وجود ندارد. تیم منسجم و متحدی هستیم. تلاش می‌کنیم که هم لیگ را خوب ادامه بدهیم و هم جام حذفی را به خوبی به پایان برسانیم.

وی در رابطه با جذب بازیکن اظهار داشت: هنوز در حال رایزنی هستیم اما مهدی‌زاده را به صورت رسمی جذب کردیم. در روزهای آیند نیز با دو سه بازیکن دیگر نیز مذاکراتمان به پایان می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha