طلوع‌کیان: ندیدم کسی شرط‌بندی در والیبال را پیگیری کند/ اتحادیه باشگاه‌ها تشکیل شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: در حال حاضر بازیکنان اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند و تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی‌های بیشتر حضورمان را در پلی‌آف قطعی کنیم.

علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص پیروزی ایفاسرام اردکان مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: شناخت خوب از گیتی‌پسند داشتیم. این تیم توانسته بود تیم‌های بزرگ لیگ را شکست دهد و برای نیم فصل دوم هم چند بازیکن خوب را جذب کرده بود. ما با گیتی‌پسند هم در تعداد بردها و هم در امتیازات برابر بودیم و بازی مقابل این تیم به نوعی ۶ امتیاری بود. خوشبختانه توانستیم با مهار قطرپاسورهای گیتی‌پسند که نقطه قوت این تیم بود به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه ایفاسرام چقدر شانس صعود به پلی‌آف را دارد، گفت: زمانی که من تیم را تحویل گرفتم دهم جدول بود و خوشبختانه الان هشتم جدول هستیم. در حال حاضر بازیکنان اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند و تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی‌های بیشتر حضورمان را در پلی‌آف قطعی کنیم.

سرمربی تیم ایفاسرام در خصوص کیفیت فصل جاری لیگ برتر والیبال عنوان کرد: لیگ به لحاظ برنامه‌ریزی همیشه نقاط قوت و ضعف خودش را دارد؛ اما این وضعیت برای همه تیم‌ها یکسان است. خوشبختانه بازیکنان باکیفیت در همه تیم‌ها پخش شده‌اند و همین مسئله باعث نزدیک شدن رقابت‌ها شده است. بارها پیش آمده که تیم‌های پایین جدول توانسته‌اند تیم‌های قدرتمند را شکست دهند و این مسئله نشان می‌دهد فاصله فنی تیم‌ها به هم نزدیک است.

طلوع‌کیان درباره اینکه موافق برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت است یا خیر، اظهار داشت: ما همیشه تابع تصمیمات فدراسیون والیبال بودیم. ضمن اینکه شرایطی که کشورمان مثلا به لحاظ وسعت دارد باعث شده نتوانیم از لیگ‌های معتبر دنیا مثل لیگ ایتالیا الگوبرداری کنیم. به نظر من باید اتحادیه باشگاه‌ها تشکیل شود تا این اتحادیه بر اساس منافع همه باشگاه‌ها چگونگی برگزاری لیگ را مشخص کند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم مقابله با شرط‌بندی در لیگ برتر والیبال خاطرنشان کرد: تا الان ندیدم کسی پیگیر مقابله با شرط بندی در والیبال شود. به نظر من همه ارگان‌های ذیربط باید به این موضوع ورود کنند. ما هم از گوشه و کنار شنیده‌ایم که در لیگ برتر والیبال شرط‌بندی صورت می گیرد؛ البته این موضوع تنها در والیبال نیست و در همه رشته‌های پرطرفدار صورت می‌گیرد. باید همه در خصوص این موضوع حساس باشیم و احساس مسئولیت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha