مراسم معارفه رضا عنایتی سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان برگزار شد

اهواز - ایرنا - مراسم معارفه رضا عنایتی سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان امروز دوشنبه با حضور مدیرعامل باشگاه در اهواز برگزار شد. 

به گزارش ایرنا رضا عنایتی در این مراسم که در گیت بوستان اهواز برگزار شد بیان کرد: مسئولیت بسیار سنگینی را پذیرفته ام اما آنچه برای من خوشحال کننده است، داشتن پتانسیل لازم در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است که در هفته های ابتدایی لیگ این موضوع را ثابت کرد.

وی افزود: طی صحبت هایی که با دوستان انجام دادیم به این جمع بندی رسیدیم که شرایطی را فراهم کنیم تا به این تیم کمک کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما باید خودمان کمک حال یکدیگر باشیم و باید به شرایط قبل بازگردیم از طرفی تیم نفت هواداران بسیار خونگرم و با تعصبی دارد که این موضوع مسئولیت من را بیشتر می کند.

وی افزود: من با علم کامل از نفت مسجدسلیمان هدایت این تیم را پذیرفتم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم هر چند مسائل مالی برای هر فوتبالیستی مهم است.

عنایتی گفت: نظم و رفتار بازیکن برای من بسیار مهم است و از نظر مسائل فنی هرچه را که آموخته ام به تیم تزریق خواهم کرد و اینکه همه مسائل و اتفاقات بد را به گردن مسائل مربوط به بیرون زمین بیندازیم کم انصافی است.

وی افزود: نفت مسجدسلیمان فقط باید به موفقیت فکر کند زیرا هر بازی برای ما یک فینال است و جایی برای اشتباه کردن نداریم. اطمینان دارم که می توانیم از این شرایط خارج شویم اما برای انجام کارهای بزرگ نیاز به اتحاد داریم.

عنایتی گفت: امیدوارم قول هایی که در خصوص مسائل مالی داده شده، اجرایی شوند و ما از این بابت دغدغه ای نداشته باشیم. اگر می دانستم که تیم نفت مسجدسلیمان از این شرایط خارج نمی شود مطمئنا به این تیم نمی آمدم.

گفتنی است پس از برکناری ابراهیم اشکش رضا عنایتی هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha