مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: با ورود سرمربی جدید می توان به بهبود جایگاه تیم امیدوار بود

اهواز - ایرنا- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با حضور رضا عنایتی، نتایجی قابل قبولی کسب و جایگاه مان را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

به گزارش ایرنا ابوذر شجاعی دوشنبه در حاشیه اولین تمرین نفت مسجدسلیمان با حضور رضا عنایتی سرمربی جدید این تیم در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با تغییراتی که انجام دادیم به دنبال رقم زدن اتفاقات مثبت در تیم هستیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات آقای اشکش و همکارانش در تیم افزود: با توجه به اینکه ادامه کار با کادر قبلی، نتیجه مثبتی در بر نداشت تصمیم مجموعه هیات مدیره باشگاه بر این بود که تغییراتی در کادر فنی ایجاد شود که پس از رایزنی صورت گرفته بنا شد از تجربیات آقای عنایتی استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم کادر فنی فعلی بتواند نتایجی که تاکنون رقم خورده، تغییر دهد و بتوانیم جایگاه مان را در جدول بهبود ببخشیم همچنین امیدوارم بتوانیم به لحاظ مالی شرابط خوبی را برلی تیم تیم فداهم کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم با حضور آقای عنایتی در رأس کادر فنی و جذب بازیکنان مدنظر او، بتوانیم در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

شجاعی در پایان گفت: از سازمان لیگ درخواست داشتیم تا بازی این هفته نفت مسجدسلیمان و هوادار با حضور تماشاگران برگزار شود که امیدوارم محقق شود. با انرژی مثبتی که از هواداران دریافت می کنیم، قطعا نتایج خوبی رقم خواهیم زد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان تیم هوادار خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha