فرماندار مهریز: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا درباره سپاه محکوم به شکست است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: تصمیم نابخردانه و ذلیلانه پارلمان اروپا در رابطه با قرار گرفتن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در فهرست گروه های تروریستی خلاف عرف و محکوم به شکست است.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی شامگاه سه‌شنبه در جمع مسئولان مهریز افزود: پارلمان اروپا باید بداند که با اینگونه اقدامات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و ملت ایران همیشه پشتیبان نیروهای این نیروی خدوم هستند.

وی با محکوم کردن این اقدام پارلمان اروپا بر بصیرت و هوشیاری ملت در دشمن شناسی تاکید کرد و ادامه داد: ملت قهرمان و بصیر ایران زیر بار اینگونه زورگویی‌ها نخواهند رفت و قطعا مسئولان نظام و مردم پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

این مسئول اظهار کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو دستاوردهای مهم نظام است که در ۴۳ سال گذشته در کنار مردم در بخش‌های مختلف ماموریت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام داده است و آحاد مردم شاهد خدمات سپاهیان دلاور در خدمات رسانی ها بوده اند.

فرماندار مهریز: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در خصوص سپاه محکوم به شکست است

دهقان بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی گویای این واقعیت است که تلاش بسیجیان و سپاهیان قهرمان در کمک به مردم و کشور برحسب ضرورت بوده و باید این رویه و روحیه بیش از گذشته برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی ادامه داشته باشد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha