۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85007834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰ مزار شهدای روستاهای استان زنجان ساماندهی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در زمان حاضر ساماندهی مزار شهدای شهرهای زنجان به پایان رسیده و ساماندهی ۱۶۰مزار روستایی استان نیز در دست انجام است.

امیرعلی نیک‌بخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر زنجان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: این استان ۲۹ شهید و ۸۵ ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی مردمی بودن و حضور خانواده‌ها را از مهمترین رویکردهای برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: مردم ایران همواره برای اقتدار انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف از جان مایه گذاشتند و هم اکنون این انقلاب با حمایت مردم و رهبری در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

این مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و ادامه داد: دشمنان انقلاب همواره در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند و در این مسیر به تصور اینکه می توانند حرکت رو به رشد انقلاب را تضعیف کنند، افراد و شخصیت‌های مهمی را به شهادت رساندند.

وی راه رسیدن به استقلال و آزادی را سخت عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم با عزت، استقلال و آزادی زندگی کنیم باید این مسیر را ادامه داده و در مقابل حرکات خصمانه دشمنان ایستادگی کنیم.

نیک‌بخش با بیان اینکه دهه فجر امسال برگزاری ۴۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت این دهه مبارک در استان پیش بینی شده است، افزود: دیدار مسئولان دستگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گلباران مزار شهدا و بیعت با شهدای انقلاب، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهیدان والامقام از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: معرفی اقدامات هر دستگاه به مردم، ارائه خدمات ویژه در روزهای دهه فجر، برجسته کردن نقش زنان و افراد تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب و قصه‌گویی در خصوص انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha