۴ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85007840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبر: 85007840
قیمت گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

شهرکرد- ایرنا-شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار استان ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان است و این قیمت تا اطلاع بعدی در استان ثابت می‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین برزگر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران این استان افزود: هر کیلوگرم گوشت مرغ درب کشتارگاه ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان است که با احتساب هزینه حمل و نقل و سایر هزینه‌ها قیمت مصرف‌کننده به ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

به گفته وی، قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ در کشور ۶۳ هزار تومان است که با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا در استان، قیمت اعلام شده در استان ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان است .

وی با بیان اینکه مرغ به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد و این سازمان برای تامین مرغ در ایام عید برنامه‌های موثری در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: جوجه‌ریزی در مرغ‌داری‌های استان با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حمایت می‌شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به لزوم تامین مرغ به ویژه در ایام عید نوروز از مرغ‌داری‌های حمایت می‌شود و تسهیلات سرمایه در گردش به صورت ۹ ماهه و با نرخ سود ۱۰ درصد در اختیار این واحدها قرار می‌گیرد.

برزگر افزود: از واحدهای مرغ‌داری استان سالانه بیش از ۲۷ هزار تن مرغ گوشتی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا، نیاز مردم چهارمحال و بختیاری به مرغ گرم روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن است و سالانه ۲۵ تا ۳۰ هزار تن گوشت مرغ در این استان تولید می‌شود و متناسب با آن ۶۰ هزار تن نهاده نهاده به مرغداری‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha