۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85007959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۸۷۸ بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات در زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۲ هزار و ۸۷۸ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات در استان انجام شده که از این تعداد ۸۵ مورد مربوط به مدارس، باشگاه‌های ورزشی و دفاتر پستی بوده است.

مرتضی واحدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده ۲۰۴ مورد نمونه برداری و ۲۶۹ آزمون از نمونه ها انجام شده که از این تعداد ۱۸۱ مورد با استاندارد ملی مطابقت داشته است.

وی اضافه کرد: تعداد بازرسی ها در مدت مشابه سال قبل یک‌هزار و ۳۴۹ مورد بوده که ۵۵ نمونه از مراکز عرضه اخذ شده و تعداد آزمون ها نیز در این مدت ۱۴۱ مورد بوده است.

واحدپور با بیان اینکه از این تعداد ۱۰۷ مورد مطابق با استانداردهای ملی گزارش شد، خاطرنشان کرد: در مجموع آمار بازرسی، نمونه برداری و آزمون طرح "طاها " نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی اظهار کرد: هم استانی ها می توانند در راستای اطمینان از صحت علامت استاندارد و سلامت کالاها، کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محصول خریداری شده، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند، تا با خاطیان، طبق موازین و مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha