۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 85008208
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تراکتور در خواب زمستانی؛ ۴۸ ساعت تا تقویت پُرشورها

تهران- ایرنا- با توجه به فاصله ۲ روز تا پایان نقل‌انتقالات نیم فصل، مسئولان تراکتور تا به اینجای کار نتوانستند عملکرد خوبی در جذب بازیکن داشته باشند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور که یکی از تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار فوتبال ایران محسوب می‌شود با توجه به زمان کمی که تا پایان نقل‌انتقالات نیم فصل دوم باقی مانده، هنوز نتوانسته تیم خود را برای ادامه فصل تقویت کند.

این تیم در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و با صدر جدول ۱۲ امتیاز اختلاف دارد. به طور قطع آنها مسیر دشواری برای قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی دارند. برای هموارسازی این مسیر اولین و مهم‌ترین نکته تقویت تیم و باز بودن دست سرمربی برای به بازی گرفتن بازیکنان با کیفیت در تمامی نقاط زمین خواهد بود که مسئولان تراکتور تاکنون نتوانستند بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کنند.

از تیم تراکتور تاکنون جدایی ۳ بازیکن شامل حجت حق وردی، سعید واسعی و یزدان‌دوست قطعی شده و آنها موفق به جذب حامد پاکدل شده‌اند.

تراکتور در خواب زمستانی؛ ۴۸ ساعت تا تقویت پُرشورها

پاکدل این فصل در مجموع تنها ۸۰ دقیقه و آن هم به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس به میدان رفت. او در این فصل نتوانسته گلی به ثمر برساند و برخی موارد فنی سبب شد که در لیست مازاد باشگاه قرار گیرد و سرانجام راهی باشگاه تراکتور شد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رقم قرارداد حامد پاکدل در تراکتور نسبت به پرسپولیس ببیشتر است که این موضوع نیز در نوع خود قابل توجه است و البته مسئولان باشگاه تراکتور بهتر می‌توانند در این زمینه پاسخگو باشند.

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که در بازار داخلی با توجه به اینکه بازیکنان با کیفیت آن هم در شرایط خاصی در نیم‌فصل از تیم جدا می‌شوند، پاکدل تنها گزینه داخلی در دسترس تراکتور در این شرایط بود. این بازیکن سابقه حضور در تبریز با لباس ماشین‌سازی را دارد. وی دو فصل‌ونیم برای ماشین‌سازی توپ زده و تجربه زندگی در تبریز را دارد. او نخستین بازی لیگ‌ برتری خود را با پیراهن تیم سبزپوش تبریزی تجربه کرده و حضور دوباره در تبریز می‌تواند شروعی دوباره برای پاکدل باشد.

تراکتور در خواب زمستانی؛ ۴۸ ساعت تا تقویت پُرشورها

ولی بازار بازیکنان خارجی باکیفیت کاملا متفاوت با داخلی خواهد بود و ستارگانی حضور دارند که می‌توانند با توجه به خالی بودن لیست خارجی‌های تراکتور کاملا برای این تیم در ادامه راه موثر باشند. تراکتور با خریدهای خارجی موفق از جمله ریکاردو آلوز (بهترین پاسور لیگ) نشان داده که این ظرفیت را دارد. در حال حاضر آلوز نیز در لیگ ایران خواهان زیادی دارد. البته لیست تراکتور هنوز جا برای یک بازیکن خارجی دیگر را دارد.

زمان به سرعت برای تراکتور در حال سپری شدن خواهد بود و فقط ۴۸ ساعت زمان باقی مانده تا مسئولان تراکتور برای گرفتن بازیکن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha