اقدام نابخردانه اروپایی‌ها علیه سپاه ناشی از شکست دشمن از نظام است

یزد- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از شکست‌های متوالی دشمنان از نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد شمس روز سه‌شنبه در جمع طلاب و روحانیون یزد با بیان اینکه دشمنی استکبار در ابعاد مختلف طی سال‌های گذشته علیه انقلاب و نهادهای انقلابی وجود داشته افزود: دشمنان در هر برهه‌ای که در مقابل انقلاب متحمل شکست می‌شوند از فاز جدید بهره گرفته که به خیال خام خود به نظام ضربه وارد کنند.

جنگ ترکیبی تمام عیار حربه اصلی دشمن

وی ضمن محکوم کردن توطئه‌های مختلف استکبار جهانی به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام ذلیلانه بار دیگر ماهیت پلید و زشت دشمنان علیه ایران و نهادهای مردمی و انقلابی را به خوبی نشان داد.

مدیر حوزه‌های علمیه یزد با بیان اینکه در جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی دشمنان هستیم بیان کرد: برای شکست اهداف فرهنگی، اقتصادی و روانی دشمنان باید مردم و مسئولان به خصوص نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب با درایت و بصیرت با قضایا برخورد کنند.

اقدام نابخردانه اروپایی‌ها علیه سپاه ناشی از شکست دشمن از نظام است

شمس گفت: دشمنان قسم خورده این ملت و کشور در ۴۳ سال گذشته برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی به هر دری زدند ولی با شکست مواجه شدند بنابراین در برهه کنونی و پس از آشوب و اغتشاشات، مجدد وارد فاز روانی و جنگ تبلیغاتی شدند و هجمه علیه سپاه را انجام دادند.

وی یادآور شد: همه مردم به خوبی به این موضوع مهم در کشور به خصوص در سال‌های اخیر واقف هستند که نیروهای جان‌برکف بسیج و سپاه در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف در کنار مردم بودند و با خدمت مخلصانه در حل مشکلات نقش آفرین بودند و باید همواره قدردان آنان باشیم.

طلاب و روحانیون بصیرت خود را افزایش دهند

این مسئول از طلاب و روحانیون استان خواست همانند گذشته ماموریت دینی و انقلابی خود را در کنار مسئولان و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و با بصیرت مواظب توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی باشند که هوشیاری مقابل توطئه‌ها یک ضرورت است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۰ حوزه علمیه و بیش از چهار هزار طلبه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha