۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85009075
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

حال عمومی سرایدار ملایری خوب است

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85009075
حال عمومی سرایدار ملایری خوب است

همدان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: وضعیت عمومی سرایدار ملایری که روز گذشته در حادثه انفجار دچار سوختگی شد به طور مستمر پیگیری می شود و هم اینک وضعیت عمومی وی خوب است.

«مهدی عابدینی‌نیا» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق نظر بیمارستان این سرایدار حدود ۶۰ درصد دچار سوختگی (بیشتر از ناحیه دست و پا) شده و هم اینک در بخش ای سی یو بیمارستان سوانح و سوختگی کرمانشاه بستری است.

وی با بیان اینکه سوختگی وی سطحی است و برای ادامه روند درمان و جلوگیری از عفونت سوختگی، بستری است. افزود: این سرایدار از خانواده آموزش و پرورش است و تا بهبودی کامل در کنار وی و خانواده او هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نشت گاز شهری را عامل اصلی انفجار و آتش‌سوزی در نمازخانه دبیرستان علامه حلی دوره دوم متوسطه شهر ملایر در ساعت ۸ و ۴۳ دقیقه صبح روز گذشته /سه‌شنبه/ عنوان و بیان کرد: در زمان وقوع حادثه دانش‌آموزان در نمازخانه حضور نداشتند.

عابدینی‌نیا گفت: نمازخانه مدرسه بیرون از محوطه آموزشی و در حیاط مدرسه قرار دارد که سرایدار اول صبح با ورود به نمازخانه برای سرکشی بوی گاز را استشمام می‌کند، اما با قدری بی‌توجهی، این حادثه رخ داد و حجم گاز موجب انفجار و آتش‌سوزی می‌شود که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی در محل، حادثه کنترل شد.

وی یادآور شد: سرایدار ابتدا به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل می‌شود که به دلیل درصد سوختگی بالا، بلافاصله اقدامات لازم برای اعزام وی به بیمارستان همدان انجام شد که به دلیل نبود تخت خالی و انجام اقدامات تخصصی‌تر، سرایدار برای ادامه درمان به بیمارستان سوختگی کرمانشاه منتقل شد.

عابدینی‌نیا ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده تصمیم بر این شد که سرایدار حادثه دیده برای ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی کرمانشاه منتقل شود و بدون تعلل با آمبولانس وی را به کرمانشاه اعزام کردیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اظهار داشت: به جد پیگیر درمان این همکار آموزش و پرورش هستیم و تا بهبودی کامل هر کاری از دست ما برآید، انجام می‌دهیم.

عابدینی‌نیا با بیان اینکه این سرایدار نهاوندی و صاحب ۲ فرزند است، اضافه کرد: با خانه معلم کرمانشاه نیز هماهنگی لازم برای اسکان خانواده این سرایدار انجام شده است.

به گفته وی، بر اثر انفجار آسیب جدی به نمازخانه وارد شده و میزان خسارت هنوز برآورد نشده است اما ساختمان دارای بیمه سوانح و آتش‌سوزی است.

به گزارش ایرنا؛ طبق اعلام مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی ملایر، در حادثه انفجار مدرسه‌ای در ملایر به دلیل نشت گاز شهری، هیچ‌گونه خسارت جانی و آسیبی به دانش‌آموزان نرسید و در این حادثه شیشه پنجره‌های نمازخانه مدرسه شکست و به نازک‌کاری و مبلمان داخلی ساختمان خسارات جدی وارد شد.

شهرستان ملایر دارای سه منطقه آموزشی ملایر، جوکار و سامن با بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha