استاندار مسندم عمان: برای تأکید بر گسترش روابط به هرمزگان آمده‌ایم

بندرعباس - ایرنا - استاندار مسندم گفت: این سفر با هدف گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه و همچنین افزایش مروادات تجاری و تردد بین ۲ کشور انجام شده است.

ابراهیم بن سعید البوسعیدی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با استاندار هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تسهیل سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران ۲ کشور در کشورهای یکدیگر مد نظر ما بوده تا فعالیت بخش‌های خصوصی را در ۲ طرف تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: نشستی بین اتاق بازرگانی هرمزگان و اتاق بازرگانی عمان برگزار می‌شود که می‌تواند تصمیمی برای افزایش همکاری‌های ۲ جانبه بین بخش‌های خصوصی را هم داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف این سفر تأکید بر سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های گردشگری بین ۲ کشور بوده و ظرفیت‌های بسیاری در استان هرمزگان در جمهوری اسلامی ایران و مسندم در عمان در بخش گردشگری وجود دارد.

ابراهیم بن سعید البوسعیدی افزود: امیدواریم با توجه به وجود جزایر و مناطق آزاد تجاری در هرمزگان ۲ کشور در زمینه جذب سرمایه‌گذاری موفقیت‌های خوبی بدست آورند و تبادل سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی افزود: برای این منظور به عنوان مسوولان ۲ کشور شرایط سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کنیم تا سرمایه گذاران ایرانی در عمان و سرمایه گذاران عمانی در ایران آسان‌تر بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

اخبار مرتبط