ساپینتو: به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم/ با ناداوری به تراکتور باختیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم. اینکه او را کنار گذاشتم به خاطر خطا و پنالتی دادن به سپاهان نبود بلکه به خاطر اشتباهات متوالی‌اش بود!

به گزارش ایرنا، ریکاردو ساپینتو عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم، بازی حساسی که برای‌ ما از اهمیت زیادی برخوردار است.  به طور قطع ملوان تیمی متفاوت از نیم فصل اول خواهد بود. آنها رقیب قابل احترامی برای استقلال در ورزشگاه آزادی خواهند بود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ملوان در دفاع منظم و فشرده و در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است. آنها دو بازی را برده‌اند و مقابل استقلال بسیار پرانگیزه خواهند بود.

ساپینتو: به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم/ با ناداوری به تراکتور باختیم

ساپینتو ادامه داد: باید مقابل ملوان صبور باشیم، با آرامش بازی کنیم، سریع باشیم و اگر فرصت گل به دست آوردیم، آن را از دست نداده و دروازه حریف را باز کنیم.

وی تاکید کرد: در دو بازی اخیر خوب بازی کردیم و نمایش باکیفیتی در زمین اجرا کردیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم. نتایجی که لایقش بودیم حاصل نشد. جدول فعلی لیگ آنگونه که باید، جایگاه شایسته استقلال را نشان نمی‌دهد و امتیازهای ما واقعی نیست.

سرمربی استقلال ادامه داد: من به قهرمانی استقلال در لیگ برتر امید زیادی دارم. استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است اما اگر بخواهند اینگونه ادامه دهند و امتیاز از استقلال بگیرند، قهرمانی در لیگ برتر غیر ممکن می‌شود. به تراکتور باختیم اما تیم حریف بازی بهتری انجام نداد و با ناداوری باختیم. حتی در بازی مقابل سپاهان و تراکتور در جام حذفی هم خوب بازی کردیم و لایق بیش از این بودیم.

ساپینتو: به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم/ با ناداوری به تراکتور باختیم

ساپینتو اضافه کرد: به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم. اینکه او را کنار گذاشتم به خاطر دادن پنالتی در بازی با سپاهان نبود بلکه به خاطر اشتباهات پشت سر هم او بود. یشتر آنها نیز روی ضربات ایستگاهی بود و تیم‌های حریف راحت می‌توانستند به استقلال گل بزنند. باز هم می‌گویم به یزدانی خیلی فرصت دادم. اطمینان من از او سلب شد. به خود او هم گفتم. می‌خواستیم نام او را از لیست بیرون بیاوریم تا فضا برای جذب بازیکن دیگر ایجاد شود.  شنیده‌ام یزدانی مشکل‌سازی می‌کند و برای فسخ قرارداد نمی‌خواهد به تیم کمک کند.

سرمربی استقلال درباره صحنه خطای پنالتی یزدانی گفت: بازی در کنترل ما بود. در آن صحنه هم یک بازیکن مقابل چهار بازیکن درون محوطه جریمه بود. پشت شهریار مغانلو به دروازه استقلال بود و نمی‌توانست برگردد و ضربه بزند. وقتی بازیکنی(یزدانی) چنین تصمیمی می‌گیرد هضم موضوع برای من سخت است. چه انتظاری دارید!؟ قبل از گل سپاهان هم روی محمد محبی پنالتی شد. در نیمه دوم هم خوب و خیلی بهتر از سپاهان بازی کردیم. هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنم و فقط برای برد می‌جنگم.

ساپینتو: به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم/ با ناداوری به تراکتور باختیم

وی تاکید کرد: عزیزبک آمانوف در استقلال خوشحال نیست. او می‌خواهد بازی کند و من هم این موضوع را قبول می‌کنم. به من هم گفته که دوست دارم بازی کنم اما باید یاد بگیرد و پیشرفت کند. می‌خواستم یک بازیکن دیگر هم قرضی جدا شود که خود او موافقت نکرد. طبیعی است با مدیرعامل استقلال در مورد این موضوع که چه بازیکنانی می‌توانند به تیم کمک کنند صحبت کرده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha