درمان رایگان ۸۱۰۰ نفر در مناطق محروم یزد

یزد - ایرنا - مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون با اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم ۸۱۰۰ نفر در سطح استان رایگان درمان شدند.

به گزارش ایرنا، سعید ذاکری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جامعه پزشکی مهریز افزود: از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر از شهروندان استان‌های دیگر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی بهره‌مند شدند.

وی از اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در دهه فجر در استان یزد خبر داد و ادامه داد: در دهه فجر امسال تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم‌های پزشک متخصص به مناطق مختلف استان یزد اعزام می‌شوند.

ابن مسئول با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در راستای تحقق اهداف بسیج و جامعه پزشکی صورت گرفته است اظهار کرد: هدف بسیج جامعه پرشکی خدمت به محرومان جامعه و افراد نیازمند در مناطق کمتر برخوردار است.

در این مراسم دکتر احمد مختاری حسن آباد به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی مهریز معرفی و از دکتر سید علیرضا پورمازار قدردانی شد.

فعالیت بسیج جامعه پزشکی استان در سال ۱۳۸۱ آغاز شد که با همکاری جامعه هدف، مردم و مسوولان فعالیت‌های گسترده خدمات‌رسانی به نیازمندان را ارائه می‌کند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

هم‌اکنون افزون بر ۳۰۰ هزار بسیجی در اقشار مختلف عضو بسیج استان یزد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha