۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85010605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهدا در هر مقطعی یاریگر ملت ایران برای دفع فتنه ها هستند 

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: خون پاک شهدا در هر مقطعی موجب دفع تجاوز دشمن و پیروزی ملت و خنثی کردن توطئه هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت شهدای روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند اظهار داشت: ماحصل خون پاک شهدا استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دفع تجاوز دشمن و پیروزی برای ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان در حوادث اخیر یک بار دیگر برای حمله به آرمان های انقلاب اسلامی و ضربه زدن به اسلام و قرآن وارد میدان شدند ولی باز هم خون شهدا توطئه های دشمن را خنثی کرد.

معاون استاندار ایلام به نقش مردم بیشه دراز در دفاع مقدس و تقدیم ۴۰ شهید اشاره کرد و یادآور شد: این شهدا سند گویای مجاهدت های مردم هستند که در مقابل دشمن ایستادند و تسلیم نشدند و امروز هم راه شهدا را ادامه می دهند.

حسنی تاکید کرد: پیام آئین بزرگداشت شهدا این است که راه شهیدان ادامه دارد و ملت ایران بر عهد خود با شهدا ثابت قدم و در دفاع از انقلاب و ارزشها و ولایت تا آخر ایستاده اند.

فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: شهدا الگو ما هستند و به ما درس بزرگی دادند و انقلاب اسلامی را با خون خود بیمه کردند.

لطیف صادقی شهدا را موجب سربلندی ، عزت و اقتدار نظام دانست و افزود: پاسداشت شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی به رشادت های مردم بیشه دراز در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تقدیم ۴۰ شهید گویای وفاداری و عشق این مردم به نظام و ولایت است ، امروز نیز با برگزاری مراسم پاسداشت شهدا نشان دادند ادامه دهنده راه شهدا هستند و هیچگاه شهدا را فراموش نمی کنند.

فرماندار ویژه دهلران به خدمات نظام در شهرستان و خدمات آبرسانی و برق رسانی و گاز رسانی به روستاها هم اشاره و اضافه کرد: خدمات و اقدامات دولت در زیرساخت ها موجب شده این خدمات حتی در دورترین روستاها هم قابل لمس باشد.

آئین گرامیداشت شهیدان یوسف نظری و علیمراد نصری و لطیف نصری با حضور مسوولان و مردم و خانواده های معظم شهدا در روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران برگزار شد.

برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مداحی از دیگر برنامه ها بود.

روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران ۴۰ شهید تقدیم انقلاب و ارمان های آن کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha