قبوض گاز استان سردسیری چهارمحال و بختیاری تجدید نظر شود

شهرکرد- ایرنا- خطیب موقت جمعه شهرکرد با اشاره به هوای سرد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسوولان در خصوص هزینه گاز به سردسیری بودن این منطقه توجه کنند و آن را مد نظر داشته باشند و در قبوض گاز تجدید نظر شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) یادآور شد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های بسیار سردسیر کشور است و شهرها و روستاهای اُستان در روزهای متوالی سرمای شدید را پشت سر گذاشت و مسوولان در خصوص هزینه گاز، این موارد را مدنظر قرار دهند و به همین علت تقاضا داریم در خصوص قبوض سرسام‌آور گاز تجدیدنظری صورت گیرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر، ایام‌الله است و به همین علت بزرگداشت این دهه، شکر به درگاه خداوند است و این شکر موجب وقوع یوم الله‌های بعدی خواهد شد بنابراین بزرگداشت دهه فجر و روز ۲۲ بهمن‌ماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

احمدی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، احیاگر دین اسلام است چرا که در شرایط پیش از انقلاب با دین اسلام به صورت جدی و علنی مقابله می‌شد همچنین مسلمانان و مومنان توسط دشمنان تحقیر می‌شدند.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی یک حادثه جهانی است و در واقع این انقلاب عظیم، جهان را تحت تاثیر خود قرار داد و تمامی معادلات نظام سلطه و مستکبران را به هم ریخت.

وی با اشاره به حلول ماه رجب و اعیاد این ماه گفت: ماه رجب فرصت نابی برای انسان است که بیش از همیشه به فکر ایجاد تغییر در خود باشد که توصیه شده است تمامی افراد و به ویژه جوانان از این فرصت به خوبی بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: ماه، رجب ماه تقوا و پرهیزگاری است و از راه‌های رسیدن به سعادت تقوا و پرهیزگاری است و همه این فرصت را مغتنم بدانند.

وی با اشاره به این موضوع که اهل بیت(ع) از سوی خداوند برای هدایت بشر انتخاب شدند، گفت: ایشان دارای علم الهی و خطاناپذیر هستند به وسیله استدلال‌های ساده برای نسل جوان و نوجوان بیان شود چرا که یکی از توطئه‌های اساسی دشمنان این است که حب اهل بیت(ع) را از دل نسل جوان ما بیرون کند.

وی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی مستکبران، تصریح کرد: این نخستین بار نیست کشورهایی که ادعای آزادی بیان دارند به مقدسات دین اسلام اهانت می‌کنند چرا که دشمنان به خوبی می‌دانند قرآن با سلطه مقابله می‌کند همچنین راه مقاومت و مبارزه را به انسان‌ها می‌آموزد.

احمدی ادامه داد: توهین به قرآن از سوی دشمنان اسلام کار جدیدی نیست، هر کجا نگاه شیطانی است این موضوع اتفاق می‌افتاد و قرآن نقشه راه است بنابراین دشمن به دنبال خاموش کردن این چراغ راه است.

خطیب موقت جمعه شهرکرد تصریح کرد: این توهین‌ها، هشداری برای ما مسلمانان است که حفظ ، تدبر و اندیشه قرآن می بایست در نسل‌های کودک ، نوجوان و جوان تبیین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha