۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85011030
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد

۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85011030
استاندار یزد از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد

یزد - ایرنا - مهران فاطمی استاندار یزد که جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی نیز وی را همراهی می کردند ، امروز جمعه و در ادامه جمعه های مردمی از روستاهای بخش مرکزی یزد بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار ضمن حضور در روستای دهنو از بلوار شهدای این روستا حد فاصل پل راه آهن حسین آباد تا روستای دهنو و همچنین سالن ورزشی این منطقه بازدید نمود.

حضور در احمد آباد مشیر و همچنین حضور در روستای محمد آباد و بازدید از ورودی شهرک گلستان این منطقه از برنامه های بعدی این بازدید بود .

مهران فاطمی سپس در روستای خویدک حضور یافت و میدان ورودی و بلوار ورودی به شهر یزد از این منطقه را بازدید نمود.

استاندار یزد سپس در روستای فهرج حضور یافت و ضمن بازدید از مسجد جامع تاریخی فهرج و همچنین امامزاده این منطقه ضمن ادای احترام به شهدای مدفون در این بقعه متبرکه در جمع مردم این منطقه نیز حضور یافت.

نمازجمعه بخش مرکزی یزد نیز در روستای خویدک برگزار شد و در حاشیه این مراسم نیز میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان برپا و به صورت مستقیم به پاسخگویی مردمی اقدام کردند.

در بازدید امروز جمعه مهران فاطمی استاندار از روستاهای بخش مرکزی یزد ، نمایندگان و مدیران شهرداری یزد ، شهرداری منطقه دو یزد ، ورزش و جوانان ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، توزیع برق ، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی ، اداره کل اتباع ، منابع طبیعی ، آب منطقه ای ، امور اراضی ، آب و فاضلاب ، شرکت گاز ، میراث فرهنگی و مخابرات نیز حضور داشتند.

مهران فاطمی استاندار یزد در این بازدیدها دستور پیگیری و رفع مشکلات را صادر نمود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha